3 trika uz koja ćete se motivirati da vježbate češće

Novogodišnje odluke mnogi su donijeli, a čak i ako ste ih preskočili, dolaskom prvih sunčanih dana sigurno će vam trebati dodatna motivacija da se ‘pokrenete’. Kao i svake godine, najavljeni su najveći fitness trendovi koji su nas potaknuli da razmislimo o aktivnijem načinu života. Dobro je poznato da je kretanje potrebno prije svega za zdravlje, ali i da se osjećamo dobro u vlastitoj koži. Motivacija će pri tom igrati ključnu ulogu u ostvarivanju ciljeva. Dobra muzika koja će vas rasplesati, ugodno društvo za trčanje ili pak grupni treninzi u kojima je energija ‘zarazno’ dobra? Za neke od njih sigurno ste čuli, jedno je sigurno- motivacija za češće vježbanje uvijek je dobrodošla.

Motivacija za češće vježbanje

Svi će se složiti da je ‘fitness putovanje’ individualno za svakoga. Neki nemaju problema brzo se vratiti nazad u odličnu formu dok drugima treba i do nekoliko mjeseci da uopće naprave prvi korak. Motivacija se tako skriva u raznim stvarima koje mogu biti okidač koji će nekoga potaknuti na vježbanje. Neupitno će vam tu pomoći vizualizacija vaše idealne figure ili boljeg zdravstvenog stanja. Bitno je krenuti s malim pomacima i realnim očekivanja koja vas neće de-motivirati već baš suprotno.

Aktivnosti do 15 minuta

Odlasci u teretanu ili na grupne treninge koji često traju i do sat vremena za mnoge predstavljaju pravi problem. Osim nedostatka kondicije, takav oblik tjelesne aktivnosti za početnike je i poprilično iscrpljujuć. Neka vam motivacija budu vježbe i kretanje općenito u trajanju do 15 minuta. Kratka, intenzivna šetnja, istezanje na joga prostirci i vježbe snage u domu za početak će biti dovoljne. Vrlo brzo ćete vidjeti kako vam tih 15 minuta više nije dovoljno i poželjet ćete produžiti vrijeme trajanja te aktivnosti.

Koristite aplikacije koje broje korake

Na pametnim telefonima dostupne su brojne aplikacije koje će nas motivirati na pozitivne promjene bez da ih otvaramo i koristimo. Jedna od njih je i MyFitnessPal besplatna i jednostavna za korištenje, a uz to posjeduje i značajku pedometra koji će brojati vaše korake kamo god krenuli. Ako stvorite naviku korištenja iste te upisivanja dnevnika prehrane i praćenja koraka, iznenadit ćete se koliko ‘prevalite’ na dnevnoj razini bez da ste krenuli na trčanje ili u šetnju.

Nagradite se

Dobro je poznato da je nagrada najbolja motivacija, pa ništa drugačije nije niti kod vježbanja. pri tome ne mislimo na nagrađivanje hranom koje često vodi u neumjerenost i nezdrav odnos prema istoj. Nagradite se novim tajicama ili tenisicama te nekim stylish komadom kojeg ćete rado koristiti. Samim time bit ćete i dodatno inspirirani te se češće kretati i gibati. Ako već imate dobro uhodanu fitness rutinu mali poticaj neće vam škoditi, a vjerojatno će vas još i dodatno potaknuti da se više potrudite i pomaknete postavljene granice

Foto: Instagram, Unsplash

 

 

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori