U 3 koraka do pozitivnijeg odnosa prema tijelu

U posljednjem desetljeću slika o ženskom idealu jako se izmijenila. Modna i beauty industrija iz godine u godinu diktiraju trendove i postavljaju standarde ljepote s kojima je teško držati korak. Kao odgovor na to javljaju se pokreti koji promiču pozitivan odnos prema tijelu. Dobro je poznata moć koju misli imaju nad nama kao i važnost samoprihvaćanja za sretan i ispunjen život.

Kada govorimo o zdravom odnosu prema vlastitom tijelu, odbacujemo ‘ideale’ i pozitivno pristupamo svim značajkama koje na sebi volimo ili ne volimo. Odnos prema tijelu je mnogo dublji koncept kojeg je potrebno stalno vježbati, jer iako u teoriji zvuči jednostavno, mnogi imaju poteškoće zaista ga prakticirati. Za pozitivne afirmacije zasigurno ste čuli kao i za važan utjecaj riječi koje svakodnevno izgovaramo i misli koje razmišljamo. U nastavku doznajte kako u 3 koraka postići bolji odnos prema tijelu.

Pozitivan odnos prema tijelu započnite prihvaćanjem

Tjelesna pozitivnost započinje prihvaćanjem svih ‘mana’ koje smatramo da naše tijelo ima. To se odnosi i na prihvaćanje činjenice da nas upravo one čine jedinstvenima. Ako promijenimo perspektivu gledanja i iskoristimo ih kao naše adute, odnos prema tijelu vrlo brzo promijenit će se na bolje. Kako bi u tome i uspjeli, poradite na vježbama ispred ogledala. Često nam je slika ‘iskrivljena’ kada sami sebe promatramo dok smo prema drugima znatno manje kritični. Zdravi odnos prema tijelu uključuje brigu izvana i iznutra, stoga birajte misli i riječi kojima se obraćate sami sebi, čak i u šali.

Vježbajte za zdravlje, a ne za vitkost

Jedna od najvećih grešaka koje mnogi naprave kada počnu vježbati je stvaranje slike ‘savršenog’ tijela u mislima. To često dovodi do pretjeranog vježbanja, iscrpljivanja ili pak kažnjavanja hranom putem uskraćivanja nutrijenata. Ovakav stav zasigurno neće poboljšati odnos prema tijelu već upravo suprotno, a još k tome javlja se i stalna potreba za uspoređivanjem. U mnogo stvari kroz život smatramo da će nas baš ta kila viška, jednom kada ju skinemo, napokon učiniti sretnima. No, čak i po postizanju cilja zadovoljstvo nerijetko izostaje. Promijenite perspektivu gledanja na vlastito tijelo i postavite zdravlje kao cilj. Osim što ćete osjećati manje pritiska da postignete ‘idealnu’ formu, osjećat ćete se bolje i ispunjenije.

‘Filtrirajte’ društvene mreže

Pozitivan odnos prema tijelu teško je postići kada nas svakodnevno okružuju slike ‘savršenih’ žena koje su prošle kroz nekoliko filtera Photoshopa. Iako se događaju pozitivne promjene u modnoj industriji, pa čak niti na revijama više ne žele izrazito mršave modele, društvene platforme koje svakodnevno koristimo, znatno utječu na našu sliku o samima sebi. Počešljajte listu prijatelja i stranica koje pratite, ako ste već primijetili da se nakon gledanja njihovih sadržaja osjećate loše jednostavno ih otpratite ili stavite na mute kako vam isti ne bi stalno iskakali na naslovnoj stranici.

Foto: Instagram

 

 

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori