Journal Man: Zdrave i ukusne namirnice koje pomažu oporaviti mišiće

Fitness rutinu potrebno je održavati i zdravim namirnicama u prehrani kako bi tjelesni napori i trud pokazali rezultate. Mnogi će pomisliti kako je dovoljno posvećeno vježbati i odreći se obilnih obroka, no to i nije u potpunosti dobar odabir kako biste dugoročno održali tijelo mišićavim. Jednako koliko je važno predano vježbanje, potrebno je i odmoriti mišiće te im pružiti potreban oporavak. Jedan od načina koji su provjereno dobri za mišiće je prehrana u kojoj nećete oskudijevati i odricati se namirnica koje ste konzumirali i prije nego što se odlučili na strogi režim.

Zdrava prehrana koja godi mišićima ne mora nužno značiti i skupe, egzotične namirnice do kojih je teško doći ili umjetne supstance koje će nadomjestiti sve što vam treba. Umjerenost je ključ zdravlja i dobrog izgleda, stoga u nastavku pročitajte kojih se namirnice ne trebate odreći ukoliko naporno vježbate jer upravo će vam one pomoći da održite mišićnu masu na zdrav način. Pritom uživajte u bogatom okusu.

Dimnjeni losos

Ukoliko svakoga dana unesete barem 100 g ove ukusne ribe, svoj ćete organizam nagraditi dovoljnom dnevnom količinom Omega 3 kiseline. Također, losos obiluje magnezijem i proteinima što će vam pomoći u obnavljanju mišića. On će također djelovati povoljno na vaše srce, ali i kosti pa se slobodno počastite ovom ukusnom namirnicom što češće. S obzirom da se siječanj smatra najdepresivnijim mjesecom u godini, sada je pravo vrijeme za uvođenje lososa u jelovnik, budući da on pozitivno utječe i na raspoloženje.

Batat

Nakon treninga potrebno je pojesti jedan veći batat i tako osigurati mišićima sve što je potrebno da se održe fleksibilnima i zdravima. Naime, 100g batata sadrži oko 20g ugljikohidrata. Također se preporučuje konzumiranje batata s korom jer tako u organizam unosite više vlakana što povoljno utječe na probavu, odnosno ubrazava metabolizam. Ugljikohidrati iz batata se razliku od onih koje pronalazite u pekarskim proizvodima jer oni ne vežu masnoće pa ćete dobiti upravo ono što je potrebno vašem organizmu. Pojedete li pak mali batat, unijet ćete 284% dnevno potrebne doze beta-karotena, što je posebno korisno nakon napornog vježbanja jer će taj antioksidans spriječiti ukočenost mišića.

Jaja

Jaja su bogata vitaminima A, E, K, B12,  folnom kiselinom te riboflavinom. Također obiluju mineralima željeza, cinka i kalcija. Sadrže i svih osam  esencijalnih aminokiselina pa su idealna za izgradnju mišića. Obilan doručak koji se bazira na cijelim jajima, zapravo je najbolji početak dana za sve koji naporno vježbaju.

 

Svježi sir

Svježi sir je najzdraviji mliječni proizvod jer sadrži najmanje masnoća. Bofat je  proteinima pa je idealna  hrana za ljude koji pokušavaju razviti mišiće, a imati manje masnog tkiva.

Kruh s cjelovitim žitaricama

Uz cjelovite žitarice možete biti sigurni da će organizam dobiti potrbnu energiju. Uvodeći kruh s cjelovitim žitaricama u jelovnik smanjit ćete masno tkivo. Kruh od cjelovitih sastojaka bogat je bjelančevinama i vlaknima pa je neizbježan u prehrani ukoliko naporno vježbate.

Foto: Pexels, Unsplash, Instagram

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori