Journal Man: Predstavljen novi VW Golf 8, najprogresivniji Golf dosad

U četvrtak je u Wolfsburgu predstavljen novi Golf osme generacije. S 35 milijuna prodanih primjeraka, Golf je najuspješniji model marke Volkswagen, a osmica je najprogresivnija dosad.

Najiščekivaniji auto godine

S čak pet hibridnih verzija, novo razvijeni i novodizajnirani Golf 8 uvodi električnu revoluciju u klasu kompaktnih vozila. Njegova digitalna arhitektura unutrašnjosti omogućuje novu dimenziju intuitivnog rukovanja, vožnja s potporom moguća je do 210 km/h, a kao prvi model marke Volkswagen osmica upotrebljava kolektivnu inteligenciju prometa putem značajke Car2X i tako upozorava na opasnosti.

Što se tiče vanjskog dizajna, savršene proporcije i markantne linije osiguravaju novom Golfu snažan nastup i dinamičnost. Dugačak je 428,4 cm, širok 178,9 cm i visok 145,6 cm, uz međuosovinski razmak od 263,6 cm. LED tehnologija zamjenjuje sve konvencionalne tehnologije rasvjete u svim verzijama i dio su stilskog izričaja novog Golfa.

Revolucionarni dizajn unutrašnjosti

Dizajn unutrašnjosti i tehnologije predstavljaju pravu revoluciju i pojednostavljuju život u automobilu. Novi instrumenti i online infotainment sustavi stapaju se u digitalni cockpit i tako postaju otoci s dodirnim tipkama i dodirnim klizačima. Informacijski spektar opcijski se nadopunjuje Windshield Head-up zaslonom, a uz to donosi i novo rukovanje govornim naredbama. Sustavi nisu umreženi samo međusobno, već putem online jedinice za povezivost (OCU) i sa svijetom izvan Golfa. Serijska OCU jedinica s integriranom eSIM karticom umrežava se s online funkcijama te uslugama značajki We Connect i We Connect Plus.

Osmi Golf prvi u klasi dolazi sa sustavom Travel Assist, koji je prvi put na svijetu integriran u model kompaktne klase i omogućuje da se do brzine od 210 km/h može voziti s potporom bez aktivnog upravljanja, davanja gasa ili kočenja. Osobito se na dugačkim dionicama time poboljšavaju udobnost i sigurnost. Kao prvo vozilo marke Volkswagen, novi se Golf k tomu serijski umrežava sa svojim okruženjem: funkcija Car2X koristi se informacijama drugih vozila u okruženju do 800 metara te signalima prometne infrastrukture kako bi upozorila vozača i ta upozorenja također proslijedila drugim modelima s funkcijom Car2X. Volkswagen će tu funkciju u bliskoj budućnosti pretvoriti u dio serijske opreme za modele iz masovne proizvodnje poput Golfa. Dodatno povećanje sigurnosti nudit će i nova IQ.LIGHT – LED matrix glavna svjetla sa svojim djelomično interaktivnim svjetlosnim funkcijama.

Poboljšano je i sve vezano uz vožnju. Svi pogoni sada su osjetno štedljiviji, a Golf troši do 17 posto manje od prethodnika. Čak pet motora su hibridni. Benzinci snage 110, 130 i 150 KS imaju 48 V mild-hybrid sustav kojeg vozač neće ni primijetiti u vožnji, a tu su i dva plug-in hibrida snage 204 KS i 245 KS (za model GTE). Kad se ponuda motora kompletira, Golf će se nuditi u rasponu snage 90 do 300 KS, osnovni motor bit će trocilindrični benzinac s 90 i 110 KS (verzija bez mild hybrid sustava), a dizelaši će se nuditi sa 115 i 150 KS. Novi su i paketi opreme koji će se zvati Golf, Life, Style i sportska R-Line verzija.

Na europsko tržište Golf stiže krajem godine, a cijena još nije poznata.

Foto: Volkswagen, Profimedia

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori