Journal Man: Pet fitness savjeta odličih trenera za muškarce

Dobar savjet uvijek dobro dođe. Pogotovo kada je riječ o tjelovježbi. Ponekad se čini da unatoč svim naporima rezultati baš i nisu vidljivi. To je najčešće posljedica nepravilne ishrane u kombinaciji s nepravilnim izvođenjem vježbi. Raspolaganje pravilnim informacijama je stoga ključno za uspješan fitness trening.  Znanje je moć, zar ne ?

Tajna snažnog tijela krije se u korisnim savjetima iskusnih fitness instruktora koji će vam olakšati fitness proces. Dobra priprema je pola odrađenog posla. Istražili smo za vas što iskusni treneri naglašavaju kao važno u procesu treniranja.

Za bolje zagrijavanje, istrenirajte mozak

Ne zaboravite zagrijati svoj mozak. Priprema vašeg središnjeg živčanog sustava za aktivnost jednako je važna kao priprema mišića. To je zato što vaš središnji živčani sustav govori vašim mišićima kada i kako nešto treba raditi. Pokušajte stajati na jednoj nozi i dodirnite pod ispred nje s vašom suprotnom rukom. Učinite dva seta od 10 do 12 ponavljanja sa svakom nogom. Tada ćete biti spremni za nastavak treninga.

Kardio trening je ključan

Ukoliko vam je cilj povećati masu mišića, ključno je svaki dan posvetiti oko pola sata treniranju s utezima. Također, odlične kardio vježbe su trčanje, ali i vožnja bicikla. U zimskom razdoblju iskoristite sve prednosti trake za trčanje i sobnog bicikla kako biste uspješno odradili svoju dnevnu dozu kardio izazova. Zašto je opterećenje mišića izuzetno korisno? Korištenjem utega efikasno ćete pridonijeti povećanju mase mišića. No, najmanje sat vremena prije treninga pojedite obrok koji se sastoji od npr.bijelog mesa i posnog sira kako bi učinak bio potpun.

Prije treninga popijte kavu

Jako je važno slušati vaše tijelo koje vam samo „govori“ svoje potrebe. Stoga prije odlaska u teretanu obavezno popijtee kavu kako bi potaknuli aktivnost tijela. Najvažnija stvar je da vam trening ne bude monoton. Uz pomoć kofeina, imat ćete dovoljno energije za kombiniranje različitih vježbi koji su ključne u vašoj fitness rutini.

Zbunite mišiće

Pripazite na poredak vježbi i vodite računa da ne budete predvidljivi vašim mišićima jer će jedino tada svi raditi u onoj mjeri u kojoj je potrebno da rezultati budu vidljivi. Kako ne biste stagnirali u svojim nastojanjima da postignete zategnuto tijelo i čvrste mišiće, koristite različite tehnike vježbanja kako vam se mišići ne bi navikli na vježbe. Upotrijebite efekt iznenađenja i neka iz serije u seriju vježbi, uvijek u funkciji budu drugi mišići.

Pazite na balans između treninga i oporavka

Nikako ne padajte u zamku forsiranja vlastitog tijela. Kako biste postigli željene rezultate, važno je izdvojiti kvalitetno vrijemeza oporavak mišića. Čak ukoliko previše vježbate, vaši mišići neće biti u stanju napredovati i slijediti tempo koji ste im zadali. U svemu je ključno imati mjeru, stoga si priuštite dovoljno odmora i sna kako bi vaša fitness rutina trajala dugo, kako biste u njoj uživali i učinili dobro za svoje tijelo, ali i um.

Foto: Pexels, Unsplash

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori