Journal Man: Fitness trendovi u 2020. godini

Početak je nove godine, a jedna od vaših novogodišnjih odluka je vjerojatno bila i dovođenje u formu i redovitije vježbanje da biste se pripremili za ljeto, ali i poboljšali vlastito zdravlje. Kako se ne biste pogubili među brojnim sportovima, vrstama treninga i gadgetima te naposljetku odustali od svoje novogodišnje odluke, za vas smo odabrali fitness trendove koji će zasigurno obilježiti ovu godinu.

Sportsko penjanje

Iako je popularnost sportskog penjanja iznimno narasla u zadnjih nekoliko godina, ovaj sport bi pravi boom trebao doživjeti u 2020. godini zahvaljujuću svom debiju na Ljetnim olimpijskim igrama u Tokyju. Mnogi smatraju da se penjanjem uglavnom jačaju samo ruke, ali to nije istina – sportsko penjanje aktivira gotovo svaku mišićnu skupinu u tijelu te razvija fleksibilnost. Osim toga, penjanje zahtijeva iznimnu koncentriranost te savladavanje vlastitih strahova.

High-tech kućne teretane

Tijekom ove godine sve će više ljudi svoje stanove opremati s high-tech opremom za vježbanje. Uređaji kao što su Mirror, interaktivni fitness uređaj koji korisnicima nudi nekoliko tisuća različitih treninga uz istovremeno praćenje forme u ogledalu, i Peloton, pametni kućni bicikl koji korisnicima omogućava kućni spinning trening uz instrukcije virtualnog trenera, polako će dobivati sve više poklonika koji su se zasitili gužvi u teretanama ili im jednostavno ne odgovaraju termini grupnih treninga.

Nosiva tehnologija

Pametni satovi i fitness trackeri sve su učestaliji na zapešćima, ne samo profesionalnih sportaša, nego i amatera, jer ih podaci koje dobiju korištenjem ovih gadgeta potiču na postizanje boljih rezultata i učestalije vježbanje.  Osim toga, ovi gadgeti iz godine u godinu postaju sve sofisticiraniji i tako postaju sve relevantniji kao uređaji za praćenje cjelokupnog zdravlja.

HIIT

U 2020. godini sve više ljudi će tražiti učinkovitije načine treniranja pa će HIIT (High Intensity Interval Training) i dalje biti veoma popularan oblik tjelovježbe. HIIT karakteriziraju brojne i brze izmjene kratkih perioda vježbanja visokim intenzitetom s periodima oporavka. HIIT omogućava da efikasno iskoristite svoje vrijeme te ubrzava vaš metabolizam, topi masne naslaga i nakon što završite s treningom, a može doprinijeti i kardiovaskularnom zdravlju. Na vama je samo da odaberete vrstu HIIT treninga – trčanje, vožnja bicikla, preskakanje užeta ili bodyweight vježbe.

Bodyweight treniranje

Bodyweight treniranje zahtijeva minimalnu količinu opreme, ali može se i izvoditi u potpunosti bez nje, što ga čini jednostavnim i pristupačnim načinom vježbanja te izvrsnim izborom za početnike. Ovaj način treniranja  ponajviše služi za podizanje tonusa mišića  i stjecanje kondicije, a može se prakticirati bilo gdje, pa i u vašem domu. Neki od primjera vježbi su sklekovi, iskorak, marinci i zgibovi.

Tekst: Ivan Mihanović

Foto: Instagram

0

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori