Modni brend DeLight ugostio 12 stvarnih žena u emotivnoj kampanji

Modni brend DeLight ugostio 12 stvarnih
žena u emotivnoj kampanji

Martina Bračić

Drugačijom kampanjom hrvatski modni brend DeLight  predstavlja ono što moda uistinu treba biti – osjećaj! Od prvog dana kada je stupio na scenu, DeLight ima jasan cilj – stvarati i kreirati modu za stvarne, ali samosvjesne i odlučne žene. Žene koje znaju što žele, žene izgrađenog stila koje slijepo ne slijede trendove, ali žele u svom ormaru vrhunski krojenu odjeću izrađenu od najboljih materijala, nosivu u svako doba dana i odjeću koja laska ženskoj figuri. Kao predvodnici trendova prvi su u sezoni jesen-zima 2016-2017. izbacili power suit koji je do danas ostao najtraženiji i najprodavaniji dio svake kolekcije. Kaputi od kašmira i vune koji odišu luksuzom i elegancijom nalaze se na listi želja mnogih žena.

DeLight – definicija mode

Dunja Tadić

Ivan Friščić, kreativni direktor brenda pojasnio je kako se javila ideja za kampanju. Odavno je poznato da ono što žene nose utječe ne samo na to kako će ih ljudi percipirati već i na njih same. DeLight misija je žene učiniti sretnima kroz kreacije koje će rado ‘reciklirati’ i nositi više puta. Svojim kolekcijama vraćaju duh nekih prošlih desetljeća kada se promišljalo o modi, kada su žene nosile odjeću krojenu po mjeri i pažljivo je kombinirale s modnim dodacima. Vjerne klijentice svoje DeLight komade nose iz sezone u sezonu s istim oduševljenjem i srećom kao i prvoga dana. Stoga su odlučili pokrenuti kampanju s porukom da DeLight nije samo odjeća, već je DeLight – osjećaj.

Stvarne žene u emotivnoj kampanji

Mila Elegović

Iza dvanaest vizuala stoji 12 različitih žena, 12 sudbina, 12 poslovnih uspjeha; i na koncu, 12 žena koje prepoznaju DeLight od njegovih početaka. Zanosna Mila Elegović ne krije svoju ljubav prema DeLightu s kojim dijelu istu estetiku. Ne pristaje na kompromise kada su u pitanju kvaliteta materijala i izrada i ističe kako se u omiljenom kaputu osjeća – luksuzno. Jedna od najljepših hrvatskih glumica, Sanja Vejnović u DeLight crnom odijelu osjeća se istovremeno moćno i ženstveno.

Sanja Vejnović

Ana First

Ana First, direktorica prodaje za jugoistočnu Europu, Falkensteiner Hotels & Residences, u DeLight odjeći osjeća se odvažno, a mala crna haljina sa zanimljivim dodacima najdraži joj je DeLight komad. Poduzetnica i vlasnica Ženskog rokovnika, Dunja Tadić bila je inspiracija DeLight timu za kreiranje power suita, a ona sama kaže kako joj je svako DeLight odijelo jedinstveno pa se i ona svaki put kada ga odjene tako osjeća.

Ana Rucner

Nepobjediva, strastvena, elegantna samo su još neki osjećaji koje DeLight odjeća izaziva, a ovih 12 žena, zaštitnih lica ove kampanje složne su u tome da je moda za njih upravo taj osjećaj i emocija koju su pokazale u ovoj kampanji. Cilj DeLight tima je ženstvenim krojevima, modernim dizajnom i prirodnim materijalima svaku ženu prije svega obući u osjećaj nepobjedivosti i posebnosti. Ta nepobjedivost istaknuta je i kroz  Yves Saint Laurent makeup koji svakoj ženi dopušta da bude najbolja verzija sebe i da naglasi svoju individualnost. Za više informacija pratite ih na službenoj Facebook i Instagram stranici.

Tara Rosandić

Željana Bolanča

Sanja Miletić

Gina Victoria Damjanović

Andrea Andrassy

Branka Andrassy

Foto: Matea Smolčić Senčer

Učitati još
Zatvori