Razgovarali smo s Munise Can jednom od najutjecajnijih žena Highsnobiety brenda

Razgovarali smo s Munise Can jednom od
najutjecajnijih žena Highsnobiety brenda

Imale smo priliku razgovarati s Munise Can – ženom koja stoji iza strategije brenda Highsnobiety. Highsnobiety je njemačka streetwear platforma i produkcijska agencija koju je 2005. godine pokrenuo David Fischer. Pokriva trendove i novosti u svijetu mode, umjetnosti, glazbe i kulture. Sjedište mu je u Berlinu, a podružnice se nalaze u svjetskim gradovima poput Londona i New Yorka. Munise Can ima doista zavidnu ulogu u Highsnobietyju, potpredsjednica je strategije za cijelu Europu. Njezin posao je analizirati, konzultirati i graditi brendove koji prate najnovije trendove u društvu. U ovoj ulozi pomaže portfelju međunarodnih klijenata u brojnim industrijama te ih usmjerava kako najbolje optimizirati, ne samo interakcije i očekivanja kupaca koji se brzo mijenjaju, već i ponašanja.

Kako izgleda njen dan na dnevnoj bazi, što najviše voli kod svog posla i što ju veseli u budućnosti tehnologije pročitajte u nastavku.

  • Kako se tvoj život promijenio od kako si došla u Highsnobiety?

Highsnobiety djeluje kao vodeći opinion maker u društvu. Orijentirani smo novom luksuznom potrošaču; odnosno publici koja je na čelu najnovijih trendova. Ono čemu se vodimo jest zajedničkom oblikovanju trendova. To je nevjerojatno bogato okruženje čiji smo mi dio. Radim s nekim od najuzbudljivijih ljudi u maloprodaji, uredništvu, kreativnosti, merchandisingu i oglašavanju, a sve to pod krovom Highsnobietyja. Postoji toliko strana našeg poslovanja, a kao strateg, mogu iskoristiti sve te stručnjake prilikom savjetovanja s našim partnerima. To je ono što me uistinu oduševljava.

  • Highsnobiety jedan je od najpopularnijih streetwear portala, po tvome mišljenju, što vas ističe od konkurencije?

Kao brendu, naša publika nam je oduvijek na prvom mjestu. To nas je dovelo do toga da postanemo stvaratelji trendova. Rad s našom publikom i oblikovanje trendova zajedno s njima dali su nam prostora i slobodu da radimo stvari koje volimo. Od suradnje s drugim brendovima, evenata do prilika za partnerstvo. Stoga se zapravo radi o tome da ostanemo bliski s našom publikom, da slušamo što imaju za reći i da zajedno oblikujemo društvo.

  • S obzirom da je digitalno tržište zasićeno lifestyle portalima, kakvu marketinšku strategiju gradite u Highsnobietyju?

Mislim da mladi više nego ikad traže stvarnu, smislenu promjenu. Oni znaju da svijet nije bajan i žele ga promijeniti. Morate angažirati ljude koji stvaraju kulturnu promjenu i osnažiti njihovu kreativnu viziju. Ne radi se o prekidu razgovora, već o osnaživanju i pojačavanju glasova koji su već u razgovoru. Kultura mladih je stalno u tranziciji, a trendovi se svakodnevno mijenjaju. Ako namjeravate sudjelovati u njoj, prvo poslušajte, shvatite što i tko im je važno. I što je najvažnije, nastojte sudjelovati smisleno.

Morate angažirati ljude koji stvaraju kulturnu promjenu i osnažiti njihovu kreativnu viziju.

  • Digitalni svijet je u stalnoj evoluciji – postoje li određeni trendovi koje se raduješ implementirati u marketing strategiju Highsnobietyja? Također, koliko je bitno biti ‘omnipresent’ na svim društvenim mrežama?

Najviše me veseli trend potrošača i brendova koji surađuju kroz DAO (Decentralized Autonomous Organization). Uspješni brendovi više ne razgovaraju sa svojom publikom, već preko njih. Radi se o osnaživanju publike koja će u suštini prenijeti vašu poruku umjesto vas. Da ne spominjemo kulturnu energiju u Discord prostorima povezanim s DAO-ima. Iskazati se u prostoru gdje je vaša publika znači izgraditi infrastrukturu koja stvara pripadnost i razmjenu. Web3 će podići ekonomiju sudjelovanja i ekonomiju zajednice na sljedeću razinu. Stvarno sam uzbuđena vidjeti gdje će nas Web3 odvesti.

  • Tko je vaša glavna publika danas i kako pristupate svojim čitateljima/kupcima?

Highsnobiety orijentiran je kulturnim pionirima. Među pet potrošačkih osoba koje je opisao Everett M. Rogers u svojoj teoriji ‘Diffusion of Innovation‘, kulturni pioniri predstavljaju “inovatore”, one koji prihvaćaju nove ideje i proizvode čak i prije nego što su ih isprobali. To su ljudi na koje zapravo utječu vaši omiljeni influenceri. Oni čine najveći postotak entuzijasta koji su rano prihvatili — a kasnije iznijeli — ideje i inovacije velikim masama. Prihvaćaju i navigiraju s novom tehnologijom, zauzimaju prepoznatljive utjecajne pozicije kroz svoj profesionalni ili društveni život i vjerojatno će kupovati modne i luksuzne predmete češće od ostalih potrošača.

Uspješni brendovi više ne razgovaraju sa svojom publikom, već preko njih. Radi se o osnaživanju publike koja će u suštini prenijeti vašu poruku umjesto vas.

  • Pozicija potpredsjednika strategije za cijelu Europu u Highsnobietyju doista je zavidna titula. Kako tvoj dan izgleda na dnevnoj bazi?

Posao stratega je žrtva. Sve je u donošenju ispravnih odluka u svijetu koji se brzo kreće. Pomažem našim partnerima u kretanju kroz kulturni krajolik izlažući ono što novi luksuzni potrošač želi na način koji djeluje u duhu brenda.

  • Koji su neki od glavnih izazova s kojima se suočavaš na dnevnoj bazi?

Vrijeme. Na neki način to je vrhunski luksuz, zar ne? Konačno je. Dragocjeno je. Nikad nam ga nije dosta. I koliko god da ste bogati, ne možete ga kupiti.

  • S druge strane, koji dio svoga posla najviše voliš?

Kreiranje stvari koje su tako zanimljive da ljudi ne mogu prestati pričati o njima. Svatko tko ima mobitel može se smatrati svojevrsnim medijskim kanalom. Tako općenito pristupamo našoj strategiji u Highsnobietyju; budite dovoljno zanimljivi da zanimljivi ljudi žele pričati o vama.

  • Postoji li trenutak na koji ste najponosniji u svojoj karijeri?

Svaki dan sam ponosna! Volim svoj posao i osjećam se doista sretnom i ispunjenom.

  • Možeš li nam reći što te očekuje ove godine u profesionalnom životu? Postoji li neki novi projekt kojemu se veseliš?

Upravo smo otvorili NFT studio u Highsnobiety uredima. NFT studio služi kao mjesto gdje brendovi mogu doći kako bi izoštrili svoje Web3 ideje i kreirali nove utjecajne trendove. Živimo u svijetu gdje su mogućnosti popularizacije stvari/osoba izrazito velike, stoga me oduševljava prilika da pomognem brendovima navigirati ovim prostorom.

Foto: Instagram

Učitati još
Zatvori