Razgovor s Dankinjom koja je pokrenula super zanimljivi skandi beauty brend Ecooking

Razgovor s Dankinjom koja je pokrenula super zanimljivi skandi beauty brend Ecooking

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ecooking (@ecooking) on

Iza nekih od najuspješnijih brendova današnjice, ali i onih koji tek grade svoj put i pred kojima je sjajna budućnost, često se kriju izuzetno zanimljive priče koje su poslužile kao plodno tlo za nastanak uspješnih poduzetničkih priča. Uzmimo za primjer novi i super zanimljivi kozmetički brend na našem tržištu – Ecooking, koji nam je prije nekoliko tjedana ravno iz Danske stigao na police domaćih Douglas parfumerija. Njegova osnivačica Tina Søgaard ima jednu od onih inspirativnih priča koja će vas bez sumnje dirnuti na emotivnoj osnovi, a koja je poslužila kao predložak za stvaranje Ecookinga kao novog perspektivnog beauty brenda koji je u samo tri godine već stekao prisutstvo u 22 europske zemlje, dok se u Danskoj prodaje u čak 450 trgovina.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ecooking (@ecooking) on

Nastanak Ecookinga direktno je povezan s Tininim privatnim životom i razvodom braka koji ju je prije nekoliko godina potresao i potpuno izbacio iz njene svakodnevne rutine. Tražeći što će biti ono što će joj barem nakratko odvratiti negativne misli, Tina je u svojoj kuhinji započela miksati i kuhati sirovine, kako bi dobila kozmetiku koja će njenoj koži pomoći vratiti stari sjaj nakon drastičnog gubitka kilograma. Čiste sastojke nabavila je iz svoje tvrtke koja se bavi private labelingom, a formule koje je stvorila i koje su brzo pokazale odlične rezultate čak su osvojile i njene prijateljice, pa je bilo pitanje trenutka kada će brend izaći na tržište. Od ideje do realizacije ipak je prošlo neko vrijeme, no danas je Ecooking tu, čak i u Hrvatskoj, a tim povodom u Zagreb je došla sama Tina Søgaard s kojom smo popričali o svemu vezanom uz ovaj cool skandi brend.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ecooking (@ecooking) on

1. Čast je imati brend poput Ecookinga na hrvatskim policama. Što vas je dovelo ovdje i zašto baš Hrvatska?

Potencijal Ecookinga zapravo su prepoznali ljudi iz Douglasa i zaključili kako bi se brend lijepo uklopio na hrvatsko tržište. Ovdje imate mnogo velikih beauty brendova, no osjeti se manjak manjih, prirodnih brendova koje biste mogli ponuditi trudnicama, ljubiteljicama prirodne kozmetike… Zbog toga smo jako sretni zbog dolaska u Hrvatsku i što ćemo popuniti ovu nišu.

2. Kada ste kod kuće, u svojoj kuhinji, prije nekoliko godina intuitivno počeli miješati sastojke, jeste li ikad pomislili da ćete imati ovako mlad, a već iznimno uspješan kozmetički brend?

Nikada. Pogotovo zato što sam tada bila u velikoj životnoj krizi. Nisam mislila o ničemu drugom osim o razvodu, djeci, no s druge sam strane htjela vratiti svoj stari izgled, jer sam u kratkom roku izgubila puno kilograma i fizički ‘propala’. Moj svakodnevni posao inače je bilo osmišljavanje i kreiranje private label kozmetičkih brendova za druge, pa kada sam započela osmišljavati formulacije u svojoj kuhinji, već sam znala što radim. Ipak, za mene to nikada nije trebao biti posao, jer sam dovoljno novaca zarađivala radeći private labeling.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ecooking (@ecooking) on

3. Je li taj proces na vas imao terapeutski učinak, kako ste se osjećali?

Bila je to definitivno terapija za mene, jer se ipak morate fokusirati na to koje sastojke miješate zajedno, u kojim omjerima… Um mi je tada napokon bio na nekom drugom mjestu, a istovremeno sam htjela stvoriti proizvod za sebe koji će biti dobar i učinkovit.

4. Zašto baš Ecooking kao ime brenda? 

Ideja je došla od organskih sastojaka koje sam počela miješati i kuhati ih zajedno. I sretna sam da se ime zadržalo, iako su ga mnogi htjeli promijeniti, kako bi zvučalo komercijalno, no to mi nikada nije bila namjera.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ecooking (@ecooking) on

5. Biste li danas nazvali Ecooking minimalističkom linijom proizvoda?

Bih, ali bih ju također nazvala obiteljskom. Nije samo za žene, već i za muškarce, jednostavna je za korištenje, možete kombinirati proizvode, ne trebate nužno koristiti samu tu liniju, možete neki omiljeni Ecooking proizvod kombinirati s bilo kojim drugim svojim omiljenim proizvodom. Trudim se napraviti proizvode koje ćete moći dijeliti s prijateljima, obitelji… Svojim minimalističkom izgledom Ecooking također odgovara svakoj kupaonici.

6. Kada smo kod minimalizma, skandinavski minimalizam stilska je, ali i životna smjernica koja jako privlači Hrvate. U čemu je tajna?

Riječ je o jednostavnom stilu koji vam ne komplicira život. Također smo dobri u dizajnu, naročito danski dizajneri. Uspijevamo postići da proizvodi izgledaju jednostavno, da su čistih linija, a opet su visoko funkcionalni i stylish.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ecooking (@ecooking) on

7. Stalno stavljamo naglasak na sirove sastojke kao vrlo moćne u njezi kože…

Da, bitno je da djeluju, da u manje proizvoda dobivate više njege, da se stvaranjem kozmetike misli na okoliš zbog svih novih generacija koje dolaze… Mislim da ljudi sve više postaju svjesni toga, pa i sastojaka koji se koriste u kozmetici. Kozmetički proizvodi istovremeno bi trebali biti i funkcionalni, da se mogu koristiti na više načina i da donose stvarne rezultate, a ne da bezumno kupujemo i zatim bacamo kozmetiku, njene štetne plastične ambalaže i slično. Neki sirovi sastojci ipak neće biti efektivni kao neki drugi, ali sve je u omjerima i uvijek se može dobiti optimalna formula.

8. Koliko proizvoda danas broji Ecooking? Koje biste od njih preporučili ženama s užurbanom svakodnevicom? 

Ukupno ih imamo 50, a u Hrvatskoj ih je 22. Moj top 3 predstavlja Ecooking Multi Oil, Peel Maske i Serum Capsule.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ecooking (@ecooking) on

9. Kako balansirate ovaj posao i private labeling? Zna li biti teško?

I da i ne. Imam mnogo divnih ljudi koji me okružuju. No, budući da Ecooking raste brzinom kojom raste, dogovorili smo da izlazim iz private labelinga od 2019. godine. I dalje ću sudjelovati na sugestijama novih proizvoda, no neću biti dio svakodnevnih zbivanja u tvrtci, okrećem se gotovo u potpunosti Ecookingu.

 

Foto: Instagram

Učitati još
Zatvori