Povratak beauty klasika nakon 100 godina

Povratak beauty klasika nakon 100 godina

Shiseido

Shiseido reklama iz 20-ih (@shiseido)

Rijetki nisu čuli za beauty klasike poput Chanelove petice, Guerlainovog ruža ili Maybellinove Great Lash maskare u prepoznatljivom ružičasto-zelenom pakiranju. No, prije svih njih na beauty sceni pojavio se klasik čiji je neočekivani povratak oduševio mnoge beauty insidere. Shiseido korektivni puderi u prahu u sedam različitih boja prvi put na policama dućana našli su se davne 1917. godine. Njihove pastelne nijanse, osim što su izgledale primamljivo poput slatkiša, u svijet make up-a unijele su inovaciju jer svaka od njih služila je za uklanjanje različitih nepravilnosti i postizanje savršenog tena.

Kroz sve ove godine O.G. Rainbow Beauty Powder poslužio je kao inspiracija za mnoge slične proizvode kojima i danas vrvi recentna make up scena. Vrijednost orginala prije nekoliko je dana potvrdio Shiseido vrativši ove pudere ikoničnog statusa u svoju ponudu u posebnom limitiranom izadnju čijoj je ambalaži posvećena jednaka pažnja kao i samom proizvodu koji se u njoj nalazi. Prekrasne kutijice, nalik na one koje u hollywoodskim filmovima kriju zaručnički prsten, obavijene su u luksuzni saten nježne bež boje, a u njima, krije se klasik za ljubitelje make up-a jednako dragocijen poput dijamanta.

Različite boje Shiseido pudera uklonit će svaku nepravilnost vaše kože koju želite prekriti. Baš poput popularnih korektora koje danas možete naći u ponudi luksuznih i drogerijskih brendova, bijela boja će blago posvijetliti vašu T zonu i ukloniti nepotreban sjaj tog, za mnoge, problematičnog područja, žuta će ujednačiti ton, a bež teksturu vašeg tena. Ružičasta boja vašim će jagodicama dati suptilan rumeni izgled, zelena će lako ukloniti crvenilo, dok će boja lavande sakriti nekoliko sati sna manje i pobrinuti za se prikrivanje tamnih podočnjaka.

Shiseido reklama za puder iz 20-ih (@shiseido)

Shiseido reklama za puder iz 20-ih (@shiseido)

Ikonični O.G. Rainbow Beauty Powder prije nekoliko dana izašli su u prodaju po cijeni od 200 dolara i našli se na listi božićnih želja mnogih zaljubljenika u šminku.

Tekst: Ela Jarni

Foto: Instagram, Shiseido

Učitati još
Zatvori