Novi NIVEA sustav za obnavljanje suhe i oštećene kose

Novi NIVEA sustav za obnavljanje
suhe i oštećene kose

Zagreb 180116. Nivea, kosa

NIVEA je jučer u opuštenoj atmosferi showrooma Poppy uz posebnu gošću iz odjela za istraživanje i razvoj tvrtke Beiersdorf, stručnjakinju za kosu, Marion Detert predstavila najnoviju inovaciju – revolucionarni KeraDETECT sustav za obnavljanje kose. KeraDetect sustav jedinstvena je kombinacija triju komplementarnih aktivnih tvari: Repair Active, pantenola i peptida koji obnavlja strukturu vlasi iznutra na mjestima gdje postoje oštećenja, štiti kosu te ju čini mekom i glatkom na dodir.

Zagreb 180116. Nivea, kosa

”NIVEA je ovu godinu posvetila njezi kose, jednom od glavnih ženskih aduta. Kako bi kosa bila lijepa i zdrava, potrebno ju je pravilno njegovati, a upravo je NIVEA inovativnim KeraDetect sustavom napravila presedan u njezi kose. KeraDETECT sustav sadrži pozitivno naelektrizirane molekule koje privlače negativno naelektrizirane dijelove kose te ju tako obnavljaju točno na mjestima na kojima je oštećena, dok je istovremeno štite i čine mekom. Kako bismo olakšali svakodnevne izazove žena u njezi kose NIVEA već godinama ulaže u inovacije i razvoj novih proizvoda te postavlja nove trendove u segmentu njege kose”, rekla je Marion Detert.

Zagreb 180116. Nivea, kosa

Novi inovativni KeraDETECT sustav dio je Repair&Targeted Care linije za obnavljanje suhe i oštećene kose koja je predstavljena prošle godine. Linija sadrži šampon i regenerator koji osim inovativnog sustava sadrži i njegujuću formulu s Nutri Essences: dragocjenim uljem makadamije i Eucerit®-om. Novom formulom i sastojcima obogaćene su sve NIVEA linije za njegu kose koje su osvanule i u novom ruhu – modernoj, atraktivnoj i praktičnoj ambalaži.

Zagreb 180116. Nivea, kosa

Mateja Švađumović i Marion Detert

Da žene vjeruju NIVEA inovacijama pokazali su sjajni rezultati testiranja Repair&Targeted Care šampona koje je predstavila Mateja Švađumović, brand menadžerica Beiersdorfa. Od ukupno 110 žena koje su sudjelovale u testiranju njih 97% bi preporučilo proizvod, a više od 90% ispitanica ima vrlo pozitivan opći dojam o proizvodu. Njih čak 99% smatra da im proizvod čini kosu zdravijom, a 82% da novi šampon obnavlja kosu upravo tamo gdje je to potrebno. 95% ispitanica misli da novi proizvod pruža vidljivu učinkovitost, a 96% kupilo bi ponovno šampon.

Učitati još
Zatvori