Vlasnica beauty carstva u nastajanju

Vlasnica beauty carstva u nastajanju

Zanima li vas svijet ljepote, kozmetike i make upa malo više od prosjeka, uvjereni smo kako ste čuli za Emily Weiss, nekoć uspješnu beauty blogericu, a danas vlasnicu i direktoricu Glossiera – pravog malog beauty carstva u nastajanju.

Kako je sve započelo? Kao i mnogi ambiciozni tinejdžeri, Emily je s navršenih 18 godina odselila iz rodnog Wiltona u Connecticutu i došla na studij u New York, gdje joj se ubrzo pružila prilika stažiranja u Teen Vogueu. Nakon toga napredovala je unutar Conde Nasta na poziciju modne asistentice u časopisu W, no tek kada je postala asistentica stilske direktorice Elisse Santisi u američkom Vogueu, dobila je mogućnost za ozbiljno ući u svijet mode i doživjeti ga iz prve ruke.

Surađujući s modelima, a naročito make up artistima, rodila se inspiracija za njen blog Into the Gloss. Emily je željela znati više o ljudima koji čine industriju, pa je u posljednjoj godini svog rada za Vogue, točnije u rujnu 2010., pokrenula stranicu i malo po malo dizala sadržaj koji je uključivao recenzije proizvoda, beauty preporuke, čak i intervjue s uspješnim modelima poput Karlie Kloss i Arizone Muse. Smatrala je kako će razgovori s urednicama, dizajnericama, modelima i drugim članicama modne industrije o njihovoj beauty rutini i tome što se krije u njihovim kupaonicama zainteresirati mnoge i bila je u pravu.

Glossier Emily Weiss

Into The Gloss ured

Njeni insajderski intervjui ne samo da su privukli mnogo pozornosti čitatelja, već je ova ideja pala na plodno tlo iz razloga što je predstavljala nešto novo i kreativno i uklapala se u nišu koja tada baš i nije bila dobro pokrivena. Sadržaj koji je Weiss producirala nije se mogao naći gotovo nigdje drugdje, a ona je to radila na vrlo sofisticiran način, primjenjujući načela printa na digitalni format.

U prvo vrijeme radila je samostalno, no nakon što je dobila kapital težak 2 milijuna dolara za daljnje razvijanje projekta, Emily je okupila tim stručnjaka, a blog je ubrzo postao portal. Četiri godine nakon osnivanja bloga, ambiciozna Emily ostvarila je još jedan cilj. Osnovan je Glossier, njen vlastiti beauty brend koji je također podržan krupnim kapitalom od gotovo 10 milijuna dolara. Inicijalno, brend se pojavio na tržištu s 4 proizvoda za njegu kože, koje je Emily opisala temeljem ženske beauty rutine.

Glossier Emily Weiss 4

Uslijedile su maske za lice, koje su danas najbolje ocijenjeni Glossier proizvod od strane publike. Baš kao što su privlačne iznutra, privlačne su i izvana, a brend je posebnu pozornost posvetio dizajnu pakiranja proizvoda, kako bi žene bile ‘nagovorene’ fotografiju svog beauty ulova podijeliti s followerima na Instagramu.

Glossier Emily Weiss 2

Upravo se milenijskoj generaciji djevojaka i žena obraća njen internetski brend Glossier, koji im pristupa direktno, na prijateljski i iskren način. Riječ je o digitalnoj platformi s pravim beauty znalkama koje znaju što vrijedi, a Glossier je inspiriran time što djevojke i žene novog doba zapravo žele od kozmetike u stvarnom životu.

Glossier Emily Weiss 3

Da je upravo online zajednica Glossierova najveća snaga, dokazuje njegova Instagram publika od 319.000 ljudi, kao i činjenica da je #glossier hashtag podijeljen čak 31.000 puta na ovoj društvenoj mreži. No, tajna njegova uspjeha ne leži isključivo u tajmingu koji je iskoristio za svoje digitalno djelovanje, već i u samim proizvodima, kojima potrošačice mogu vjerovati jer su ih stvarale same beauty urednice. One su isprobale svakakve proizvode, a na temelju tog iskustva mogle su kreirati kozmetičku liniju punu svakodnevnih proizvoda koji još ne postoje, zabavni su za korištenje i zbilja djeluju.

Glossier Emily Weiss

Danas Glossier nudi inovativne proizvode s područja preparativne i dekorativne kozmetike, s najboljim formulama u chic pakiranjima, kao i Glossier trake za kosu i sweatshirtove, za zagrižene ljubiteljice brenda, kojih je sudeći po Instagramu već sada uistinu mnogo.

Iako brend još uvijek ne dostavlja u Europu, Emily ističe kako im je to svakako cilj u budućnosti, a dotad Glossier novosti pratite na web stranici ili sve novosti vezane uz svijet ljepote pronađite na Into The Gloss.

Foto: Glossier, Instagram

Učitati još
Zatvori