Kako izgleda budućnost influencer marketinga u Hrvatskoj, otkrit će vam ova platforma

Kako izgleda budućnost influencer marketinga u Hrvatskoj, otkrit će vam ova platforma

U Hrvatsku je stigao  Webfluential – najveća „influencer performance“ marketinška platforma za brendove i agencije.

Ako se bavite marketingom ili imate preko tisuću pratitelja na nekoj od društvenih mreža, to su možda najvažnije vijesti koje ćete čuti u 2020.

Zašto?

Influencer marketing postao je esencijalni dio komunikacijske strategije te raste eksponencijalno. Svi oni koji su se susreli s influencer marketingom, znaju da je rascjep između potreba klijenata za alatom koji će im pomoći u razumijevanju i evaluaciji istog i onoga kako influencer marketing u praksi funkcionira izuzetno velik, a sam proces frustrirajuć za obje strane.

Brendovi i agencije očajnički trebaju rješenje za vremenski i budžetski zahtjevan te spekulativan proces angažiranja influencera i provođenja kampanja na društvenim mrežama kroz njihove kanale. U cijelom tom procesu, od postavljanja ciljeva kampanje pa do evaluacije rezultata, postoji potreba za alatom i tehnološkim rješenjem pomoću kojeg bi se upravljalo cijelim procesom.

Webfluential je potpuno rješenje koje objedinjuje sve potrebne alate i daje rezultate u stvarnom vremenu te pojednostavljuje proces povezivanja influencera, agencija i brendova te pomaže mladim ljudima koji imaju sve preduvjete da počnu djelovati kao influenceri, a nisu svjesni svog utjecaja i potencijala da se afirmiraju.

Webfluential predstavlja moćan marketinški alat, a uskoro će postati i najveća zajednica kreatora sadržaja u Hrvatskoj. Time se znatno olakšava posao brendovima i  agencijama koje sa svojim brojnim klijentima realiziraju projekte influencer marketinga.

Adio, pješadijo!

Jedna od najvećih vrijednost za svaku tvrtku i agenciju koje surađuje s influencerima je digitalni clipping, odnosno analiza praćenja objava na društvenim mrežama. Danas influenceri dostavljanju printscreen rezultata i šalju ih klijentu ili agenciji, a oni ponovo ubacuju rezultate u Excel tablice ili PowerPoint prezentacije. Webfluential eliminira jako puno pješačkog rada, prepisivanja, mailova i kreiranja prezentacija.

Webfluential je iznimno lako koristiti. U svega nekoliko klikova daje točne i detaljne rezultate kampanja, radi analitiku, izvozi podatke i izrađuje prezentacije. Za jednog, 5 ili 100 influencera, svejedno je – detaljan izvještaj sa svim razrađenim metrikama (reach, impressions, engagement, itd.) dostupan je odmah, i to u realnom vremenu.

WEBFLUENTIAL ZA INFLUENCERE

Platforma omogućava influencerima da odrade vlastiti marketing i predstave se brendovima i tvrtkama te monetiziraju svoju prisutnost na društvenim mrežama, ne samo na temelju dosega već i kredibiliteta i autentičnosti. Brendovima algoritam omogućava mjerenje dosega i relevantnosti te pretraživanje baze influencera kojima će najbolje dosegnuti svoju ciljnu skupinu te precizno mjeriti rezultate kampanja.

Postupak prijave je jednostavan.

Influenceri trebaju upisati podatke o tome što ih zanima, što više hashtagova (#), a pomoću superračunala IBM Watson koje podržava platformu, Webfluential može odabrati i predložiti određeni broj influencera za neki brend – prijedlog možete prihvatiti ili možete pretraživati influencere koje znate no sada dobivate detaljan uvid u njihov utjecaj.

Prednost je što se sve odvija unutar platforme – odabir influencera za klijenta, bookiranje odabranih influencera, dogovor oko cijene, sadržaj, termin objave, praćenje objave i konačni izvještaj.

Doviđenja, copy-paste!

Trendovi pokazuju kako ulazimo u doba mikro i nano influencera, a oni sami zbog manjeg broja followera možda još zapravo nisu ni svjesni da su i oni influenceri i ne znaju pokucati na vrata brendova ili agencija. Ili oni ne znaju kako doći do njih.

Kroz Webfluential i oni dobivaju mogućnost postati iznimno traženi talenti.

Kako se influenceri i mikro influenceri mogu uključiti i zašto bi trebali

Svi s dobrim sadržajem i minimalnim brojem od 1000 followera na društvenim mrežama (neovisno o platformi – Instagram, Facebook, YouTube, Twitter, blog) mogu se prijaviti potpuno besplatno te pretvoriti svoj utjecaj u unosan posao. Stotine brendova širom svijeta koriste ovu tehnologiju tj. traže influencere putem ove platforme, a oni se u minuti mogu prijaviti i poslati svoj media kit onima koji traže takvu ili sličnu osobu. Osim toga, svaki influencer putem platforme može dobiti:

  • Uvid u vlastiti utjecaj putem društvenih mreža

Svaki influencer koji se prijavi može vidjeti metriku vlastitih društvenih mreža putem koje može pratiti rast pratitelja, rezultate kampanja i interakcije te koristiti podatke za bolje vođenje svojih kanala, učenje i rast.

  • Informaciju koliko zaista vrijedi utjecaj?

Webfluential pomaže influencerima odrediti vrijednost i cijenu svojega utjecaja. Influenceri nakon prijave u Webfluential platformu autoriziraju svoje profile na društvenim mrežama, ovisno o tome koliko ih posjeduju, a Webfluential software radi izračun cijene svake objave za svaki od kanala (Instagram, Facebook, YouTube, Twitter, blog).

Cijena se bazira na broju pratitelja, cijenama sličnih influencera u kategoriji i regiji  i predstavlja samo vodilju u definiranju cijena. Influencer može izraditi svoj media kit i cjenik s cijenama neovisno o preporuci Webfluentiala.

Ove su opcije win-win i za klijenta i influencera jer kroz objavljeni media kit s cijenama klijent odmah dobiva uvid u cijenu te može planirati svoje budžete i kampanje, a influencer nema potrebe za dodatnom komunikacijom s klijentom, a dobiva i uvid u trenutne tržišne cijene usluga koje nudi, a na temelju kojih može donositi odluke o vrijednosti svojeg rada.

  • Biti plaćeni za ono što vole i pretvoriti utjecaj u ozbiljan posao, može li biti bolje?

Webfluential omogućava rad s vodećim brendovima, ne samo u Hrvatskoj, već u cijelom svijetu što influencerima omogućava monetiziranje njihove strasti za objavljivanjem sadržaja na društvenim mrežama ili pak pristup tržištima i van Hrvatske.

Plaćanje se odvija putem platforme, a na način da influencer dobija virtualni novčanik koji sadrži informaciju o stanju te predviđenom datumu naplate objavljenog sadržaja koji je objavio. Ukoliko je projekt završen i sav sadržaj objavljen, za manje iznose influencer može tražiti i brzo (instant) plaćanje te ne mora čekati uplatu od strane brenda/kompanije koja ga je angažirala.

Svi s više od 1000 pratitelja na nekoj od društvenih mreža mogu se odmah prijaviti na: https://webfluential.com/influencers i monetizirati svoju strast.

Prijava za influencere je besplatna, a influenceri samostalno uređuju vlastiti profil na Webfluentialu i povezuju svoj Instagram, Facebook, YouTube, Twitter kanal ili blog te definiraju cijenu za svaki od njih. Nakon toga klijenti mogu unutar Webfluential platforme pronaći influencerov profil, ali i direktno komunicirati – od faze prvog kontakta i briefa pa do odobrenja i objave sadržaja.

Zvuči dobro? Odlično!

Postanite i vi dio Webfluential svijeta.

„Misija nam je tržištu ponuditi sofisticiranu tehnologiju i alat kojom će vođenje influencer kampanja konačno biti jednostavno i mjerljivo. Svaka tvrtka ili agencija koja koristi influencere u svojim kampanjama trebala bi koristiti ovaj alat jer im daje kontrolu nad cijelim procesom – za to postoji mogućnost „self-servinga“ ili može angažirati lokalnog Webfluentialovog partnera. Korištenje alata izuzetno je intuitivno i jednostavno, a ova platforma ima sve što je potrebno na jednom mjestu za uspješno upravljanje i mjerenje kampanja. Webfluential tim stoji na raspolaganju za sve upite i prezentacije i edukacije“, rekla je Lana Bedeković Rosandić, direktorica tvrtke Webfluential d.o.o. koja je partner kompanije Webfluential Global  i vlasnica franšize za Hrvatsku.

„Izuzetno smo sretni što možemo objaviti ovu partnersku suradnju kojom ćemo i  u Hrvatskoj brendovima, agencijama i influencerima omogućiti lakše povezivanje i kolaboraciju te smislene influencer marketinške kampanje za njihovo poslovanje.

Hrvatski influenceri sada se mogu pridružiti globalnoj potražnji za influencerima, a  lokalni brendovi mogu se preko Webfluential platforme povezati s više od 1.6 milijardi ljudi“, izjavio je Ruan Silbernan, CEO Webfluentiala.

Preko 12.500 brendova je koristilo Webfluential kako bi uspješno vodili svoje kampanje – od mikro-poduzeća pa sve do Fortune 500 kompanija, a kao što su Unilever, Adidas, Pepsi, Nestle i mnogi drugi.

One-stop-influencer-shop

Proces vođenja kampanja putem Webfluential platforme uključuje pretraživanje baze influencera, identifikaciju, uspostavljanje kontakta, briefing, pregovaranje, ugovaranje, kolaboraciju vezanu uz sadržaj i odobravanje sadržaja, izvještavanje i optimizaciju.

Ukoliko vodite niz influencer kampanja za niz brendova, neophodna vam je tehnologija.

Klijenti koriste Webfluential jer im on prije svega omogućava jednostavno i profesionalno vođenje kampanja od strane stručnjaka. Uz veliku bazu influencera, predefinirane cijene i listu brendova s kojima su pojedini influenceri radili rad putem platforme donosi uštedu vremena, predikciju kampanja i precizne rezultate.

Povrh toga, platforma brendovima predlaže influencere, a prema ciljevima  kampanje analizirajući njihov sadržaj i ciljne skupine, kako bi se postigli najbolji rezultati.

„PITCHED BY“ WEBFLUENTIAL

Kroz Webfluential platformu influenceri se mogu i sami prijaviti za pojedinu kampanju. Nakon postavljanja projektnog zadatka, odnosno briefa, Webfluential će kontaktirati najrelevantnije influencere koji se onda mogu uključiti u natjecanje za pojedinu kampanju te tako postati influencer za traženu tvrtku ili brend, a influenceri se mogu prijavljivati i sami ukoliko žele raditi na baš toj kampanji.

MOĆNI IBM WATSON

Kako bi bolje razumio influencere te povezao brendove s relevantnim influencerima pa onda i s ciljnim skupinama, Webfluential analizira njihove podatke i stvara digitalnu osobnost (digital personality).

Iz tog je razloga Webfluential u svoju platformu integrirao IBM Watson – analitički proizvod koji brendovima i influencerima daje uvid u njihovu prisutnost na društvenim mrežama koji se bazira na sadržaju.

Primjer se nalazi ovdje.

Ova opcija daje brendovima i tvrtkama uvid u komunikaciju influencera na društvenim mrežama kroz ton komunikacije i vrijednosti, kako bi odabrali influencera koji ima najsličniju osobnost te tako ostvarili bolje rezultate kampanja. Kako to izgleda, možete vidjeti na primjeru: https://webfluential.com/kelsyenelson.

Jako cool, zar ne? Ako želite saznati više, vidjeti i sami isprobati, kliknite na Webfluential i među prvima iskusite efikasniju i jednostavniju budućnost influencer marketinga.

Učitati još
Zatvori