Predstavljena nova kampanja Acro planera

Predstavljena nova kampanja Acro planera

U petak 4. rujna u Laubi je predstavljena treća kolekcija Acro Goal Achiever planera, projekt mlade dizajnerice Eli Novaković, koja je u protekle dvije godine napravila niz inovacija u korištenju klasičnih planera i rokovnika. Pod krilaticom „Across the goals“, Acro ne služi samo kao mjesto gdje zapisujete svoje dnevne ili tjedne obaveze, već vas potiče da ostvarujete svoje ciljeve i podijelite to s ljudima oko vas.

eli 5

eli 3

Imajući to na umu, u petak je premijerno prikazana i video kampanja „Achieving your goals is our biggest one“, pa je tako Acro postao prvi planer koji, uz brojne međunarodne dizajnerske suradnje, ima i vlastitu video kampanju.

eli 1

„U video kampanji smo željeli pokazati kako slavimo postignute ciljeve i koristimo Acro u stvarnom životu – veselimo i slavimo s nama dragim ljudima. Svaki cilj je ostvariv ako vjerujete u sebe. To je poruka koju širimo i putem jake online zajednice, koju smo okupili na instagram profilu @acrossthegoals. Zahvalna sam svim ljudima koji su doprinijeli razvoju našeg projekta u zadnje dvije godine, koji su nas pratili kako rastemo i razvijamo se“ – poručila je Novaković.

eli

acro_post

Uz poznata međunarodna ilustratorska imena koja osmišljavaju naslovnice Acro planera, Novaković je za ovogodišnju treću kolekciju raspisala natječaj, na koji je preko pristiglo čak 40 radova mladih neprofiliranih dizajnera, koji su željeli da upravo njihov rad krasi naslovnicu nove kolekcije rokovnika. Najbolje radove imali su Hana Tintor i Stjepan Jukić, a uz njih, dizajneri ovogodišnje treće kolekcije su Vedran Klemens, Klasja Habjan, Marinko Mungić, Lana Hudina i poznata češka ilustratorica Petra Bartonkovà. Acro #goalachievera moguće je nabaviti i u dvije verzije kariranog dizajna.

eli 2

eli 8

Osim novih šarenih naslovnica poznatih ilustratora, novu kolekciju obilježila je i transoceanska suradnja s australskom dizajnericom Allison Ehly, čiji citati krase unutrašnjost rokovnika. Kampanju s ilustratorima vodio je marketinški konzultant Karel Novotny, koji iza sebe ima preko 500 projekata. Autorica fotografija je Mateja Vrčković, a video kampanju potpisuje Rene Batiša. Pratite daljnje Acro planove na Instagramu i na acro.com.hr.

eli12

eli 15

eli 9

Foto: Ivan Klekar – iKlex Photography

Učitati još
Zatvori