Ladies In nakon BIH donosi novu vrstu umrežavanja i u Hrvatsku

Ladies In nakon BIH donosi novu vrstu
umrežavanja i u Hrvatsku

Women in Adria, brand za žene u biznisu, donosi novu vrstu umrežavanja žena u Hrvatskoj. Radi se o događaju Ladies In, u suradnji sa sarajevskom marketinškom agencijom Altermedia, čija je osnivačica Samira Muratović.

Ladies In se posljednje 4 godine održava diljem Bosne i Hercegovine, a događaj je namijenjen ženama iz svijeta biznisa, kulture, mode, sporta i svih drugih sfera života koje uz kazališnu predstavu promoviraju kulturu, networking, te pozitivne životne vrijednosti i iskustva. 

Ladies In u Splitu i Osijeku uz vrhunske kazališne predstave

Ladies In se održava u Sarajevu, Mostaru, Banja Luci i Tuzli i do sad je više od 10.000 žena posjetilo ovaj događaj. Prvi Ladies In održava se u Splitu 31.5.2019. koji je zamišljen uz premijeru baleta “O jednoj mladosti” u kojoj baletni ansambl HNK Split oslanjajući se na dramaturgiju filma Le bal iz 1983. godine, kojega je režirao slavni Ettore Scola, odvodi publiku na putovanje kroz vrijeme u jednoj jedinoj plesnoj dvorani, koja kroz desetljeća mijenja interijere i glazbene ukuse, ali čežnje generacija ostaju iste.

Nakon toga 7.6. drugi Ladies In u Hrvatskoj stiže u Osijek uz mjuzikl “Sugar”,  koji je nastalo prema motivima jedne od najpopularnijih filmskih komedija “Neki to vole vruće” Billy-ja Wildera i I.A.L. Diamonda.

Glavni likovi, Joe i Jerry, bez novca su i moraju naći posao kojeg i pronalaze, ali u ženskom sastavu. Tako oni postaju Josephine i Daphne. U osječkom HNK utjelovit će ih talentirani Duško Modrinić i Mario Petreković (Joe-Josephine) i Robert Adamček i Matija Kačan (Jerry-Daphne).

Foto: PR

Učitati još
Zatvori