Prikazan film ‘Ti mene nosiš’
na Sarajevo Film Festivalu

Film Ivone Juka još je jednom pokazao da je odlično prihvaćen bez obzira gdje se pojavi i o kakvoj se vrsti publike radi, a njegova snažna poruka i kvalitetna priča razlog su njegove popularnosti i pokazatelj zašto je podjednako hvaljen i od strane filmskih kritičara i od strane javnosti.

Aleksandra Kovac, Ivona Juka, Lana Baric i Anita Juka

Aleksandra Kovač, Ivona Juka, Lana Barić i Anita Juka

U sarajevskom Narodnom pozorištu, jučer u poslijepodnevnim satima održana je projekcija debitantskog dugometražnog filma ‘Ti mene nosiš’, redateljice i scenaristice Ivona Juka. ‘Ti mene nosiš’, nastao je u produkciji 4film produkcijske kuće, a već svojim prvim prikazivanjem i svečanom premijerom izazvao je interes javnosti i mnoge pozitivne kritike kako se radi o jednom od najboljih filmova na ovim područjima u posljednjih 20 godina.

2 Anita i Ivona Juka, Lana Baric

Anita i Ivona Juka, Lana Barić

Kvalitetu filma i njegovu odličnu priču prepoznala je i sarajevska publika koja je do posljednjeg mjesta ispunila Narodno pozorište, želeći se uvjeriti po čemu je to film Ivone Juka drugačiji i zbog čega tako dobro kotira u javnim krugovima. Iako traje puna dva i pol sata film je ‘zavezao’ sve prisutne u Narodnom pozorištu, a aplauz nakon završetka koji je trajao nekoliko minuta, poneka suza i oduševljenje viđenim, pokazatelj su da je film i u Sarajevu pronašao svoju publiku i da je nastavio svoj uspješan filmski put.

Redateljica Ivona Juka u Sarajevu se predstavila 2006. godine i osvojila Srce Sarajeva za svoj odličan dokumentarni film ‘Što sa sobom preko dana’, pa iako je u Sarajevu nije bilo gotovo 10 godina, nakon projekcije filma nije krila oduševljenje i zadovoljstvo što je u Sarajevu ponovo doživjela ovacije i što je publika prepoznala njen rad.

3 Damir Markovina, Anita Juka, Ivona Juka, Lana Baric, Dragan Markovina

Damir Markovina, Anita Juka, Ivona Juka, Lana Barić i Dragan Markovina

Nakon velike zagrebačke premijere, film je imao zapažena i uspješna prikazivanja u sklopu velikih filmskih festivala u Karlovym Varyma, Puli i Herceg Novom (Zlatna mimoza za režiju), dok je scenarij za dugometražni igrani film ‘Ti mene nosiš’, redateljice Ivone Juka, nagrađen je s tri nagrade kao najbolji scenarij: nagradom NIPKOW programa u Njemačkoj, nagradom Udruženja filmskih redatelja Hrvatske i nagradom Gradskog ureda za kulturu Grada Splita – filmskih kritičara. Film je takoder odabran kao jedan od deset najboljih filmskih projekata u cijelom Svijetu za prestižni njemački masterclass eQuinoxe – program sufinanciran sredstvima Europske Komisije.

4 Dragan Markovina,Lana BAric, Ivona Juka, Elma Tataragic,Anita Juka i Damir MArkovina

Dragan Markovina, Lana Baric, Ivona Juka, Elma Tataragic, Anita Juka i Damir Markovina

‘Ti mene nosiš’ je dobio do sada izvrsne kritike najznačajnijih hrvatskih filmskih kritičara i to od većeg dijela kritike. Miljenko Jergović, Vesna Pažin, Nenad Polimac, Damir Radić, Krešimir Bobaš, Sven Mikulec, Daniel Rafaelić, Jurica Pavičić i drugi cijenjeni kritičari napisali su sjajne kritike o filmu. Nakon uspješne distribucije u Hrvatskoj, slijedi skorašnja distribucija u susjednim zemljama regije.