Jay-Z lansira novi glazbeni servis

Jay-Z lansira novi glazbeni servis

Čovjek koji stoji iza karijera nekih od najuspješnijih glazbenica današnjice, iza i ispred čijih projekata uvijek stoji fantastična medijska kampanja, ovog je puta kao marketinški trik privukao desetke svjetskih glazbenih zvijezda koje su sve stale uz njega, poput Beyoncé, Rihanne, Nicki Minaj, Chrisa Martina, Calvina Harrisa, Daft Punk, Madonne, Ushera, Kanyea Westa, Jacka Whitea i drugih.

jay-z

Naime, radi se o Jayevoj najnovijoj akviziciji – glazbenom servisu Tidal kojeg pod svojim imenom planira relansirati uz znatno nižu cijenu za sve korisnike koji vole online ‘streaming’ glazbe (a tko u današnjem digitalnom dobu ne voli?). Tidal je službeno predstavljen danas u SAD-u i ono što je njegova najsnažnija prednost s kojom nastupa na tržište je upravo činjenica da Jay-Z može okupiti najjače glazbene zvijezde današnjice pod jednim krovom kako bi za njega, ekskluzivno, svoje albume po prvi puta javnosti predstavljali baš putem Tidala i to po nižim cijenama pretplate za korisnike. Jay-Z je sudeći po glasinama čak uspio “rezervirati” i Taylor Swift koja je do sad bila vrlo striktna što se tiče oblika ‘streaminga’ njene glazbe.

tidal

Na taj način konkurencija u vidu servisa Deezer, Spotify ili Beats, ostaje korak iza, ali s obzirom na već postojeću vrlo jako bazu korisnika s kojima se Tidal sada kreće natjecati, ostaje za vidjeti hoće li biti konkuretniji i profitabilniji, kako vlasniku, tako i glazbenicima koje je privukao. Pogledajte teaser u nastavku.

Foto: Instagram, YouTube

Učitati još
Zatvori