Povijesni uspjeh: hrvatski fast food Surf’n’Fries stigao je u Ameriku

Povijesni uspjeh: hrvatski fast food Surf’n’Fries stigao je u Ameriku

Hrvatima je već dugi niz godina draga stanica fast food restoran Surf’n’Fries. Bez obzira u koje doba dana tamo svratite, ali posebice u večernjim satima, poveći red uvijek svjedoči o popularnosti ovog restorana koji najviše vežemo uz savršeni to-go comfort food: ukusne krumpiriće u vrlo praktičnom i jedinstvenom kartonskom pakiranju s dva umaka. S vremenom se ponuda proširila pa su krumpiriće kombinirali uz chicken nuggetse, račiće i druge popularne fast food opcije.

Sve je počelo u Rijeci još 2009. godine, a stiglo je – do Amerike!

Tijekom godina se Surf’n’Fries transformirao u jednu od najuspješnijih hrvatskih restoranskih franšiza, a sve je kulminiralo ove jeseni. Suosnivač franšize, Andrija Čolak, objavio je genijalne vijesti o dolasku riječkog fast food restorana u SAD.

Surf’n’fries stiže u Ameriku i Walmart

“Stigao je i taj dan! Surf’n’Fries je krenuo u osvajanje Amerike! Ovo je prvi od planiranih 300+ dućana koji se otvorio na današnji dan. Zadnjih smo godinu i pol dana danonoćno radili na otvaranju američkog tržišta. “, napisao je Čolak na svom Facebook profilu uz prve fotografije američkog restorana

Prvo će otvoriti 10 restorana u Texasu, dva će se nalaziti u sunčanoj Kaliforniji, a u finalnim su pregovorima i za sljedećih 50 lokacija. Istovremeno je ovo prvi europski brend koji je uspio potpisati ugovor s popularnim američkim lancem trgovina – Walmartom!

“Do sada niti jednom europskom brendu nije pošlo za rukom dobiti ugovor s Walmartom, a kamoli graditi nacionalni QSR lanac u Americi. Mi smo uspjeli zbog pravog timinga, pravih ljudi s kojima smo radili i koncepta u koji smo beskrajno vjerovali”, dodao je.

Ulazak na američko tržište unio je i brojne promjene u restorane. Proširili su meni koji sad uključuje doručak, ‘konkretnija’ jela poput chicken burgera pa i deserte. No, svakako je značajna i sama promjena imena u Surfin’ Chicken upravo iz razloga što riječ ‘surf’ u SAD-u asocira na riblje proizvode.

“Sve ovo smo odradili vlastitim snagama, bez vanjskog financiranja, u doba kada su nam svi dućani bili zatvoreni zbog pandemije te su nam prihodi bili ravni nuli. Nevjerojatno je koliko se može postići s jako malo samo ako nešto dovoljno jako želiš i vjeruješ (i ne odustaješ, dok luđački guraš naprijed). Ništa od ovoga ne bi bilo moguće bez naših franšizera koji su vjerovali u brend, koncept i nas, pa im zato veliko hvala! Također, veliko hvala svima koji su bili uz nas zadnjih 12 godina i trpili poprilično lude ideje, ali evo nekad se i najluđe ideje ostvare”, zaključio je Čolak, a mi smo izuzetno uzbuđeni zbog uspjeha još jednog hrvatskog brenda na međunarodnoj razini.

Foto. Instagram, Surf’n’Fries

Učitati još
Zatvori