Predstavljena je nova marka dekorativne kozmetike

Predstavljena je nova marka
dekorativne kozmetike

trend IT UP_predstavljanje (30)

U ponedjeljak, 16. listopada, dm je predstavio novu marku dekorativne kozmetike trend IT UP koja međunarodne make-up trendove čini dostupnim svima. Naime, najskuplji trend IT UP proizvod možete kupiti za manje od 50 kuna.

Nova drogerijska kozmetika

Beauty i fashion blogericama kojima je dm ekskluzivno predstavio novu marku, pridružile su se Anja Alavanja, Antonija Stupar Jurkin i Ana Miščević kako bi upoznale tajne dm-ove nove marke koje je otkrila vizažistica Marija Butković.

Antonija Stupar Jurkin

Antonija Stupar Jurkin

Marka trend IT UP broji više od 500 proizvoda koji su osmišljeni kako bi omogućili svakoj ženi da izrazi svoju osobnost – na bilo koji način i u bilo kojoj nijansi. Tako trend IT UP ruževi imaju četiri različite teksture – tekući i kremasti ruž, ruž u olovci i klasični ruž – i više od 100 različitih nijansi. Uz više od 100 lakova za nokte, trend IT UP marka uključuje sve od podloge do pudera za obrve i usne.

trend IT UP dekorativna kozmetika

trend IT UP (5)

“U dm-u make-up vidimo kao saveznika u isticanju onoga što zaista jesmo – onoga što nas razlikuje od drugih. Nijansama i recepturom trend IT UP nudi ponešto za svaku osobnost i to je ono najvažnije što smo željeli pokazati. Bilo da se radi o šetnji modnom pistom ili kavi s prijateljicama, trend IT UP svim ljubiteljima i ljubiteljicama šminke osigurava ono što im je potrebno da pošalju svoju poruku i budu ono što zaista jesu. Naravno, kozmetički brend će pratiti sezonske trendove, a pripremamo i limited edition kolekcije”, izjavila je Dubravka Štefanac-Vinovrški, menadžerica marketinga i PR-a dm-a.

Beauty blogerice

Beauty blogerice

“Be a Voice. Not an Echo.” – poruka je koju ovaj brend kozmetike šalje svim make up entuzijastima. Ona obuhvaća ono što trend IT UP želi biti – ne samo još jedan proizvod u kozmetičkoj torbici, već partner u kreiranju stila koji odražava ono što zaista jesmo.

Lucija Lugomer

Lucija Lugomer

Marija Butković

Marija Butković

Sonja Kovač

Sonja Kovač

Kaligrafska radionica

Na predstavljanju nove dm-ove marke, blogerice su sudjelovale u kaligrafskoj radionici u kojoj su upoznale kreativnu crtu trend IT UP-a. Dizajneri Studia BAM! kaligrafski su ispisali imena blogova, a blogerice su ih ukrasile lakovima za nokte, tuševima i sjenilima brenda kozmetike kako bi istaknule ono što njihov blog razlikuje od drugih i čini ga posebnim.

 

Foto: PR

Učitati još
Zatvori