Fenomen 2016. – Millenial Pink

pink-collagevintage

@collagevintage

Prije malo više od godine dana Apple je lansirao tada novi model iPhone mobitela koji je došao i u novoj ružičastoj boji Rose Gold. Taj potez je uzrokovao pravu euforiju među obožavateljima ovog Appleovog proizvoda. Kroz godinu je interes i obožavanje ružičaste nijanse postajalo sve veće i intenzivnije tako da je i Pantone početkom 2016. godine proglasio nijansu Rose Quartz jednom od dvije koje će dominirati trendovima, i ne samo u interijeru. Uz nijansu plave boje, naziva Serenity, Rose Quartz boja je koja se prometnula u apsolutni cjelogodišnji hit.

@cleoscheulderman

@cleoscheulderman

Boja senfa u interijerima

@brentrosenberg

Polako, no sigurno, istisnula je čak i plavu nijansu tako da smo kraj ljeta i početak jeseni dočekali s neupitnim trendom koji je sada zauzeo svoje čvrsto mjesto u dizajnu i interijerima. Osim što je dominirala dizajnom i interijerima, na modnoj, fashion, sceni također je vodila kada se o trendovima radi, a potvrda toga su i gotovo svi modeli ultra popularnih adidas tenisica koji ove jeseni dolaze i u toj nijansi, a slijedili su ih i ostali poznati modni brendovi. Suvremeni, minimalistički brend Mansur Gavriel gotovo pa uvijek donosi kampanje u tonu te nijanse, a njihove ružičaste torbe poželjan su komad svih fashionistica.

@urbanoutfitters

@urbanoutfitters

@vivaluxuryblog

@vivaluxuryblog

Mansur Gavriel

Mansur Gavriel

Čak i u grafičkom dizajnu dolazi do praćenja tog, sada posve i opće prihvaćenog, trenda što smo mogli vidjeti i kod omota i opreme naslovnice povratničkog albuma ‘A Seat at the Table’ američke glazbenice, modela i glumice Solange Knowles. A da taj trend glazbenica prati u potpunosti pokazuje i vizualni identitet njezine izdavačke kuće Saint Records te njezin novi projekt Saint Heron koji spaja web shop i godišnju glazbenu kompilaciju na kojoj ugošćuje razne R&B glazbenike.

@jasminedowling

@jasminedowling

Solange

Solange

Saint Heron

Saint Heron

U primamljivom beauty svijetu puderasto ružičasta dominira skoro pa cijelu sezonu. Jedan od ‘must have’ proizvoda svake toaletne torbice svakako je make up paleta. A najbolji dokaz tomu je apsolutna nestašica i daljnja potražnja za Pretty Paintbox paletom koja također dolazi u varijaciji ove nijanse. Otkako je došla u prodaju sredinom rujna, nije joj trebalo dugo da dobije onu kupcima omraženu oznaku ‘sold out’, a od lansiranja u Sephori trebalo je proći tek nekoliko minuta da se rasprodaju svi njeni primjerci, pa čak i tester.

Poznati beauty brend Glossier također koristi ovu nijansu kao već preponatljivi znak i pozadinu. U koraku s trendovima i s ‘nosom’ za prave stvari i jake trendove počeli su koketirati s nijansom kada je najavljena kao boja buduće sezone.

Glossier

Glossier

Da trend nije zaobišao i hrvatske dizajnere, umjetnike i sve ostale kreativce vidimo i u modnim i dizajnerskim proizvodima. Ovog proljeća je hrvatski brend Kesa predstavio svoju novu liniju ruksaka gdje, naravno, donose i model u toj neodoljivoj nijansi. Osim modnih varijanti Millenial Rose boje, i jedna od najvećih manifestacija dizajna u Zagrebu (i Hrvatskoj!) ovoga je proljeća potvrdila taj trend.

Kesa

Kesa

marticeva_festival_zastava_photo_by_iva_hrvatin

Design Distrikt Zagreb trajao je od 13. do 18. lipnja i osim što je ‘okupirao’ centar grada Zagreba genijalnim sadržajem, donosi svoj vizualni identitet gdje dominira jedna, upravo ta, boja. A da trend opstaje i snažno ulazi u 2017. godinu potvrđuje i izgled te vizualni identitet najvećeg festivala grafičkog dizajna Zgraf koji će se održati u Zagrebu od 9. do 24. siječnja 2017. u Laubi – Kući za ljude i umjetnost s temom ‘Društvene reprize’ koju potpisuje poznati britanski teoretičar dizajna Rick Poynor.

12524346_1679111502339231_6314879556919185427_n

zgraf12_gif-final

Opća pomama za ovom specifičnom nijansom ružičaste boje može se objasniti na nekoliko načina. Nijansa godine 2016. definirana Pantone šifrom 13-1404 TPX Pale Dogwood, a naziva Rose Quartz te sada nazvanom Millenial Rose, mijenja kako doživljavamo ružičastu boju. Često, zapravo skoro pa uvijek, percipirana kao iznimno ženstvena, tzv. ‘girly’ boja, s ovom nijansom ruši se taj koncept i percepcija te postaje unisex boja.

Acne Studios

Acne Studios

Kinfolk

Kinfolk

S estetske strane, boja je to koja je iznimno ugodna oku, lagana je, naizgled jednostavna za kombiniranje te iako se radi o nježnoj i prilično svijetloj i decentnoj nijansi, odašilje jednom ‘zdravom’ vibracijom. Lišena rodne konotacije ova ružičasta nijansa lako se uklapa u svaku vizualnu reprezentaciju. Nježna, decentna, jednako ženska i muška, ova boja redefinira vizualno predstavljanje i komunikaciju s krajnjim korisnicima. Mnogi brendovi koriste ju baš zbog te intimne konotacije, rušenja stereotipa i predrasuda te zbog odmaka u drugačije, a opet blisko.

@urbanoutfitters

@urbanoutfitters

@emily_luciano

@emily_luciano

Boja vjerovatno neće zauvijek biti prisutna kao trend, jer je po definiciji on promjenljiv, no vjerujemo da će svakako ostaviti veliki trag i postati jedan od klasika ovog doba.

@emily_luciano

@emily_luciano

Mansur Gavriel

Mansur Gavriel

Foto: Instagram, Facebook

Komentari

1 Response