Rock-chic u novoj kampanji Lokomotive

Rock-chic u novoj kampanji Lokomotive

Obavijen mističnom maglom dim mašine u mraku atmosferičnog noćnog kluba Katran, buntovni trio iz Lokomotivine modne priče otpustio je sve kočnice i pokazao kako izgleda kada se djevojke samo žele dobro zabaviti. One su glamurozne i neodoljivo stylish, no istovremeno neopterećene poput pravih rock zvijezda. Fotografije su to nove kampanje modnog brenda Lokomotiva koje prate kolekciju za proljeće/ljeto 2015.

dinal-NOVI

Kontrast snažnog i nježnog okosnica je nove kolekcije Luke Grubišića i Lane Puljić u kojoj se doza svježeg rockerskog bunta miješa s profinjenom i damskom siluetom, prepoznatljivim dijelom dizajnerskog rukopisa Lokomotive. U potrazi za bezvremenskom ženstvenosti i ova kolekcija u krojevima na momente koketira s nekim prošlim modnim erama, no u središte pozornosti postavlja ideju spajanja „nespojivog“ – damskog i buntovnog, složenog stilski pedantno, ali s chic vibrom ležernosti i neopterećenosti.

FINAL5

Sladoledne nijanse poput zelene, žute i ružičaste koje smo navikli viđati u sanjivim i nevinim dizajnerskim ostvarenjima, u novoj su kolekciji Lokomotive sve samo ne slatke. One se, naime, hrabro miješaju s eko-kožom stvarajući neki novi „rock-chic“ koji će prigrliti sve žene i djevojke koje znaju kako istovremeno izgledati i damski i buntovno. Fotografije Lokomotivine kampanje iz koje pršte iskre neobuzdane zabave snimilo je fotografsko oko Maje Kljaja.

FINAL2

Učitati još
Zatvori