Upoznajte brend Dôen u čije ćete se lepršave haljine odmah zaljubiti

Upoznajte brend Dôen u čije ćete se
lepršave haljine odmah zaljubiti

doen
@shopdoen

Nedvojbeno je kako je došlo do transformacije na modnom tržištu pa su u prvi plan došli brendovi srednje veličine koji su počeli kao mali i neovisni, a vrlo brzo postali sinonim za cool i otkačenu modu. Jedan od primjera je i Ganni, danski brend koji je u vrlo kratkom vremenu doživio neviđeni uspjeh među trendsetericama. U Velikoj Britaniji modnom scenom sve više dominiraju brendovi kao štu su Rixo, Kitri i Shrimps, a uspjeh najviše mogu zahvaliti prekrasnim haljinama koje su na vrhu liste najpopularnijih proizvoda. Fashionistice su za njima lude, a brendovi su to prepoznali pa su svoju prodaju povećali upravo ponudom haljina. Takav je potez povukao i brend Dôen, koji je odnedavno dostupan na Net-a-Porteru.

Sestre željele dizajnirati odjeću u kojima se žene osjećaju nesputano i lijepo

doen
@shopdoen

Iza brenda stoje Margaret i Katherine Kleveland, dvije sestre rođene u Santa Barbari, koje su zaslužne za modno utjelovljenje sanjive i nostalgične estetike Kalifornije na prekrasnim haljinama i bluzama. U svojem modnom stvaralaštvu insprirale su se akvarel-crtežima Georgia O’Keeffea, a njegov su rad “preselile” na lepršave i pamučne haljine. Modeli su jednostavni za kombiniranje, izgledaju jako chic, a žene se u njima osjećaju udobno. Tom kombinacijom “uvjeta” sestre Kleveland postigle su postavljeni cilj koje su imale pri dizajniranju. Osim umjetnosti, veliku ulogu u njihovom stvaralaštvu ima i majčinstvo. Katherine je majka dva dječaka, Margaret je nedavno rodila, a obje su potvrdile da su kreativnu energiju dobile s ranim fazama majčinstva kad su, kako same kažu, osjetile snažnu ženstvenost, moć i nagon za stvaranjem. Iskoristile su “rupu” na tržištu jer su naišle na prazninu kad su bile u potrazi za kvalitetnom odjećom po pristupačnoj cijeni. Naravno, u takvoj se odjeći žena mora osjećati prirodno i biti nesputana pa su se sestre okrenule upravo takvom dizajnu.

Oduvijek se divile Net-a-Porteru, a sad na njemu i prodaju dizajn s vlastitim potpisom

doen
@shopdoen

Ipak, cijela priča s Net-a-Porterom jako je zanimljiva, s obzirom na to da su sestre svoju odjeću donedavno prodavale izravno kupcima kako bi se povezale s njima na osobnoj razini. Manji brendovi se sve više okreću takvoj vrsti prodaji, ali za to rabe društvene platforme, prvenstveno Insagram. Na njima se grade, naizled, intimni odnosi s potencijalnim kupcima tako da ih se, primjerice, potiče da koriste hashtagove kao što je #Gannigirls i na taj način grade vjernu zajednicu. Upravo iz tog razloga jako je čudno što su se sestre Kleveland okrenule Net-a-Porteru, velikom globalnom trgovcu. Svoj su potez obrazložile time da su se uvijek divile Net-a-Porteru, a sretne su što će Dôen biti predstavljen njihovim vjernim kupcima upravo pred ljeto.

Najpopularniji komadi oni koji se mogu nositi u različitim prigodama

doen
@shopdoen

Govoreći o hit komadima, čvrsto mjesto uvjerljivo su zauzela dva proljetno-ljetna aduta: haljina i bluza. Haljina Sol savršen je primjer odjevnog komada koji se može nositi u različitim prigodama, bez obzira na to radi li se o odlasku na poslovni sastanak ili igranju s djecom u parku. Osim toga, iz brenda kažu kako je favorit jer se može nositi u različitim fazama života, od trudnoće, preko dojenja, ali i kasnije te se istovremeno u tome izgledati ženstveno i jedinstveno. Još jedan hit kojeg je teško držati na zalihama i kojeg žene obožavaju je bluza Jane. Zavirili smo u ponudu s Net-a-Portera i izdvojili najljepše komade koji će biti stylish saveznik u toploj sezoni.

doen
Net-a-Porter
doen
Net-a-Porter
doen
Net-a-Porter
Net-a-Porter
Net-a-Porter
Net-a-Porter
Net-a-Porter
Net-a-Porter
Net-a-Porter

Foto: Instagram (@shopdoen), Net-a-Porter

Učitati još
Zatvori