Revija domaćeg modnog brenda TARA

Revija domaćeg modnog brenda TARA

tara-1

Modne su revije u Hrvatskoj, posebice unazad zadnjih desetak godina, postale izuzetno popularan način zabave, te je popis dizajnerskih imena koja trenutno izlažu svoje “kolekcije” na raznim događanjima ravan velikim svijetskim modnim velesilama. No situacija u stvarnosti, posebice što se samog poslovanja tiče, a moda bi prije svega to trebala i biti, više je nego poražavajuča. Tek nekolicina imena i brandova, može za sebe reči da posluje s uspjehom, a malo njih kako sa sigurnošću gledaju u budućnost. Naime, ozbiljno bavljenje modom, više je od prikazivanja kolekcije, te za sobom nosi sate i sate u radionama, borbu s dostavom materijala, borbu s rokovima isporuke, plačanjima i tako u nedogled.

tara-2

Glamurozna izvana, moda je više nego težak kruh u stvarnosti, a trenutak medijske slave često bude zasjenjen susretom sa stvarnošću. Ne čudi stoga, što su posjetitelji modnih revija, u posljednje vrijeme uglavnom studenti, mlađa populacija koja se pretežno odjeva u tzv. high street brandove, a nastupaju redom neafirmirani dizajneri, pod nazivnikom mladih nada te dizajneri koji uživaju u medijskoj slavi, no još uvijek nemaju iza sebe uhodano poslovanje, a kolekcije su često puta preslika trendova sa stranih pista.

Poznatija imena, posebice ona nastala u posljednih petnaestak godina, odustala su od revijalnih načina promocije ili pak organiziraju vlastite prezentacije, za uži krug svojih klijenata.

tara-3

Brend TARA

Iako ne previše poznat posjetiteljima modnih događanja, brend TARA, unatoć nimalo blistavoj situaciji u domaćoj modi, postoji već nekoliko godina, te je prisutan na prodajnim mjestima diljem Hrvatske. Veliko iskustvo Marije Fresl, diplomiranog konstruktora, koja je u modi već deset godina, te se bavila uslugom šivanja za većinu poznatih imena domaće mode,te i neka zvučna imena strane mode, ponukalo ju je da sama pokrene brand,koji će odgovoriti na potrebe domaće publike za kvalitetnim modnim proizvodom, te zadržati kvalitetu i financijsku dostupnost iste.

U suradnji s Viktorom Dragom, kao kreativnim direktorom, prvo je predstavljanje brand TARA imao na prošlogodišnjem ZAGREB FASHION WEEKU.

tara-4

Prezentacija kolekcije pred gostima priredbe Zagrebačkog velesajma, učinila se najbliže realnoj prezentaciji kojom se obračamo ciljanoj publici, prije svega konzumentu našeg proizvoda. Lišena svakog očekivanog protokola, sa mnoštvom lica koja “definiraju” domaću modnu scenu, čija se vjerodostojnost gubi pri svakom ozbiljnijem poslovnom pristupu,na sceni bez realne modne kritike, promocija kolekcije brenda TARA, u prvi plan stavlja upravo nosivost i domaći modni proizvod, te njegovu konkurentnost u moru ponuđenih izbora. Naglasak na ono što se događa na pisti, te kvaliteta predstavljanja i ponuđenog je ono na što je usmjerena sva pažnja promocije. Na ovaj je način kolekcije predstavljena upravo svojim potencijalnim klijentima, nakon čega slijedi promocija preko društvenih mreža te objave u odabranim medijima.

Ovoga puta, posjetitelji su imali priliku vidjeti dio kolekcije proljeće ljeto 2018., te najavu kolekcije jesen/zima 2018. Stilistički spojene u jednu cjelinu, kolekcije govore o tendencijama u modi današnjice, kada godišnja doba praktički nestaju, a kupci traže komade koji su nosivi na više načina i u promjenjivim vremenskim prilikama.

Zvončica Vučković

Zvončica Vučković

Individualizam u odabiru stila, vremenskim prilikama, životnim situacijama i dobne razlike, poslužile su kao odlična inspiracija,te smo na pistu pozvali dvije legende domaće mode, Branku Habek i Zvončicu Vučković, čija je sjajna energija oduševila sve prisutne. No osim njih, pistom su šetale i Vedrana Linardić, Lorena Kovač, Nives Vinčić, djevojke koje u posljednjih nekoliko godina rijeđe viđamo na modnim pistama, te aktualna Miss Universe i njene predhodnice , koje nisu mogle odoljeti pozivu nastupiti u društvu manekenskih legendi. Brisanje dobnih granica i razlika, također je dio strategije branda, jer smatramo da je posljednjih nekoliko godina, posebice kroz medije ,prisutna dominacija mode koja postoji samo za potrebe prezentacija tijekom tjedana mode, kreirana po mjeri mlađe publike te ista ne dolazi do krajnjeg klijenta, štoviše ne dolazi ni do produkcije kolekcije, na način koji to podrazumijeva ozbiljno bavljenje modom. gradacija u veličine i proizvodnja kolekcije u većem broju komada, za većinu su pripadnika domaće mode, tzv dizajnera tek puki san. Klijentice koje žele konzumirati domaći modni proizvod, najčešće nisu revijalni broj 36, niti su sklone kupovati preko instagrama ili Facebooka, što je danas čest slučaj. Stoga je raspon konfekcijskih veličina, kao i broj modela u kolekciji, nešto s čime svakako govorimo o ozbiljnosti pristupa poslovanju.

tara-16

Zavodljiva ženstvenost, naglašena pokrivalima za glavu koja na trenutke podsječaju na zečje uši, govore o ulozi žene u današnjem društvu, očekivanja spram nje da ostane žena, no paralelno bude i uspješna u karijeri, odgojiteljica i majka djeci, te da po potrebi očara okolinu svojim stilom.Robusni nakit ručni je rad, unikatni dizajn TJ Jewllery. Dizajnerski nepretenciozna, klasičnog izričaja, s ponekim komadom koji odskače svojom avangardnošću, stilističkim se kombiniranjem, kolekcija s lakoćom pretvara u osobni potpis osobe koja je nosi, poštujući slobodu modnog izražaja i individualnost, bez modnog diktata. Sa kolekcijom, koja sadrži preko 80 artikala, i pokriva većinu navedenih potreba, brand TARA/MONOCHROMATIC, uskoro kreće i na svoj put preko granica Hrvatske, na dogovorene sajmove i nastupe, kojim će nada se proširiti krug svojih klijenata.

tara-12

tara-13

tara-14

tara-15

tara-11

tara-9 tara-6 tara-8

Foto: Tomislav Valent, Viktor Drago
Make up: Petra Sever
Kosa: Ivica Palinić

Učitati još
Zatvori