Razgovarali smo s Alex Dojčinović uoči njene nove revije

Razgovarali smo s Alex Dojčinović
uoči njene nove revije

Nakon što je ispratila uspješnu 2017. godinu, Alex Dojčinović bacila se u nove poslovne izazove, a svi s nestrpljenjem iščekujemo njenu novu reviju, koja će se održati u jedinstvenom prostoru zagrebačkog Ateliera Meštrović. O samoj reviji, novoj kolekciji koju je pripremila za svoju publiku, web shopu koji je nedavno pokrenula, ali i činjenici da njene haljine danas krase neke od najvažnijih crvenih tepiha u svijetu showbiza, Aleksandra je otkrila više u razgovoru za Journal.hr

Nova revija i nova posebna lokacija održavanja revije. Zašto baš Atelier Meštrović na Gornjem gradu?

Zato što je to bio dom našeg najvećeg kipara svih vremena, čovjeka čije se ime i danas u svijetu kiparstva izgovara s maksimalnim poštovanjem i smatram da takve ljude nikada ne smijemo prestati spominjati ili im se prestati diviti. Ovom revijom želim klince podsjetiti na neke zaboravljene uzore, dati im jednog novog, suvremenog Meštrovića čiji će ih životni put inspirirati za vlastite uspjehe kao što je, uostalom, i mene.

Svoje klijentice, predstavnike medija i druge uzvanike revija, navikla si na uvijek vrlo posebno ozračje u prostorima u kojima predstavljaš kolekcije, a koje uvijek prenosi ženstvenu poruku Lei Lou brenda. Kakve reakcije očekuješ ovog puta?

Ovaj interijer ima dušu, a kada u njemu dotaknete neku Meštrovićevu skulpturu osjetite i njegovu prisutnost, energiju kojom je plijenio, karizmu kojom je zračio… Željela bih i da moji uzvanici to osjete, da pomisle ‘došao sam u dom velikana i osjećam se sjajno’. Nakon revije ćemo organizirati obilazak lokacije i lijepo druženje, žao mi je jedino što je prostor dosta malen pa smo ograničeni brojem uzvanika.

Možeš li nam otkriti nekoliko detalja o novoj kolekciji? Što si nam pripremila za novu sezonu i što te inspiriralo za kolekciju?

Inspirirao me sam Meštrović u velikoj mjeri, a česti odlasci na lokaciju odveli su me u jednom novom smjeru, pa će tako i kolekcija biti moj hommage Ivanu Meštroviću. To znači da sam puno pažnje posvetila konstrukciji, pa će linije haljina biti čiste, ali će siluete biti jako naglašene. Jesen i zimu sam, osim toga, obojila nekim novim nijansama, osobito kada govorimo o torbicama i čizmama. Kolekcija će i ovaj put biti sveobuhvatna i kontrastna, a to znači s jedne strane nježna ružičasta čipka, a s druge vječna crna.

Katharine McPhee u Lei Lou dizajnu

Iza tebe je uspješna 2017. godina, a i 2018. je započela optimistično. Nemoguće je ne spomenuti uspjeh koji ovih dana ostvaruješ u Hollywoodu, pa se svakih nekoliko dana neka zvijezda pojavi u tvom dizajnu. Kakav je osjećaj odijevati poznate face?

Nisam taj tip, neki ego trip, koji se hrani crvenim tepisima i glamurom. Ok, lijepo je to sve, ali nije samo po sebi svrha. Meni je uspjeh uspjeh na papiru, u brojkama, uspjeh mi je harmonija u mojoj firmi, moj tim je moj uspjeh, a naše haljine na crvenim tepisima su samo zrcalo toga svega. Moj stvarni uspjeh je izvana gotovo nevidljiv…

Je li ovaj proboj na svjetsko tržište donio još veći visibility tvom brendu, odnosno osjećaš li da interes iz inozemstva za Lei Lou brend još više raste otkako se tvoj dizajn pojavljuje na crvenim tepisima?

Donio nam je izvjesnu pažnju, međutim na toj vidljivosti tek sada počinjemo ozbiljno raditi i ovo je ta godina kada ćemo marketinšku ljestvicu podići visoko, a onda, sigurna sam, rezultat ne može izostati…

Kampanja pokretanja Lei Lou webshopa

Još jednu prekretnicu u poslovanju svakako je obilježilo nedavno pokretanje Lei Lou webshopa. Kako si se odlučila na taj korak i kakve su reakcije?

Učimo se i stalno radimo nešto novo, pa smo se tako dugo i temeljito pripremali i za taj korak. Unio je mnoštvo veselja u cijeli moj tim i svi nekako uživamo radeći na njemu, ponajprije zato jer nam je svima bio izazov. Sretna sam što je interaktivan, pregledan, što sadrži najbolje od Lei Lou ponude i to što dostavljamo u sve zemlje EU, SAD, BiH, Srbiju i, naravno, Hrvatsku, a reakcije krajnjih korisnika su izvrsne, što znači da smo napravili dobar posao.

Na glasu si kao velika radoholičarka, pa pretpostavljamo kako ti i ovo vrijeme pred reviju prolazi u ludom radnom tempu. Kako izlaziš na kraj sa svim obavezama i koliko ti organizacija pomaže u svemu?

Kada si kreativac, onda trebaš znati samog sebe staviti u okvire, pa tako, primjerice, ja imam svoj unaprijed utvrđeni raspored. To znači da na poslu u svakom trenutku točno znam na čemu trebam raditi i koliko imam vremena za to. Također, teško funkcioniram pod stresom i nisam kampanjac pa se trudim sve napraviti na vrijeme kako ne bih samu sebe izbacila iz tračnica. Svoje sam poslovanje i svoj radni dan prilagodila svom karakteru i rezultati ne izostaju. Moj najveći ‘problem’ je i to što jako volim društvo, pa koliko god mi obaveze bile velike, ne mogu reći ne dobrom izlasku ili druženju, ali držim da mi i takvi povremeni ‘izleti’ pomažu da ostanem fokusirana, barem do sada jesu.

Tvoja revija poslužit će kao savršena uvertira za ljetnu sezonu. Gdje sve priželjkuješ vidjeti Lei Lou dizajn ovog ljeta i kako će izgledati tvoje ljeto?

Volim ponavljati da bi žene uvijek trebale nositi sretnu odjeću, a kada je pritom nešto u čemu se osjećate sjajno s Lei Lou potpisom, i ja sam sretna žena. Uvijek kada stvaram, pred očima imam zadovoljnu i uspješnu ženu kojoj je odjeća tek dodatak koji je čini lijepom i potpunom. Svjesna sam da odijelo ne čini čovjeka, ali ja sam i dan danas, gotovo dvadeset godina nakon što sam kao tinejdžerica prodala svoje prve dizajnirane komade, sretna kao dijete kad vidim nekoga u mojoj haljini. Što se tiče ljeta i planova, s njima krećem tek nakon revije, ali već sada znam da ću dio tradicionalno provesti na našoj obali, a dio vani kao svake godine. Moram priznati i da sam ja tip kojem je, čim malo zatopli, ljeto svaki dan, pa se čak i u uredu osjećam kao na odmoru.

 

Foto: John Pavlish, Goran Matijašec, Guliver Image/Getty Images

Učitati još
Zatvori