Kavu ćemo opet moći platiti stihom

julius-meinl-1

Pisana riječ stoljećima je bila jedan od najčešćih načina komunikacije. Njima su započinjale i završavale fatalne ljubavi, iskazivali su se najdublji osjećaji i misli, razmišljanja i emocije. Danas, zahvaljujući napretku moderne tehnologije, posebice Internetu, rukom pisana pisma i pjesme postala su tek nostalgični podsjetnici na neka prošla, minula i romantičnija vremena.

No, da ljubav prema pisanoj riječi nije nestala, dokazuje Međunarodni dan poezije, koji se već tradicionalno obilježava 21. ožujka, sa svrhom promicanja čitanja, pisanja, objavljivanja i poučavanja poezije u cijelome svijetu. Svi smo mi pjesnici u duši i negdje u prošlosti skrivamo ispisane stihove koji su nastali u trenucima naših najfinijih emocija: neuzvraćene ljubavi, slavlja novog života ili boemske sjete uz prozor po kojem je kapkala jesenja kiša.

julius-meinl-2

Ove godine svi ti pjesnici imaju priliku iskazati svoje najiskrenije emocije kroz stihove koje mogu napisati i poslati dragim osobama putem Julius Meinl razglednica koje će se nalaziti u 100 poštanskih ureda diljem Hrvatske. Ovu hvalevrijednu akciju podržala je i Hrvatska pošta, koja je u suradnji s kompanijom Julius Meinl izdala komercijalnu marku, za čiji je izgled zaslužna grafička dizajnerica Ivona Đogić Đurić. Marka će isključivo na Međunarodni dan poezije, 21. ožujka, zajedno s Julius Meinl razglednicom biti besplatna.

julius-meinl-4

Rukom ispisane riječi zaista posjeduju neku posebnu čaroliju i vrijednost, a kako bi se potakla ta zaboravljena vještina, Julius Meinl, brend koji inspirira pjesnike još od 1862., već četvrtu godinu zaredom provodi projekt Platite kavu stihom, u kojem je novac zamijenjen vrijednijom valutom – osjećajima izraženima kroz stihove. Tako će se u odabranim kafićima diljem Hrvatske, na Međunarodni dan poezije, kava moći platiti stihom ispisanim na Julius Meinl razglednici, koja će također biti dostupna i u kafićima. Razglednice sakupljene u kafićima potom se šalju onima kojima je topla riječ, napisana od srca, najpotrebnija. Sve to dio je globalnog projekta #PoetryForChange koji pomoću poezije, pisane riječi i emocija nastoji promijeniti svijet i učiniti ga boljim mjestom za život pa makar i na trenutak. Popis odabranih Julius Meinl kafića možete pogledati na ovom linku.

julius-meinl-3

Julius Meinl jedna je od najpoznatijih kompanija zaslužnih za popularnost kave diljem svijeta. Više od 150 godina ambasador je čuvene kulture bečke kavane i predstavlja pravi sinonim za tradiciju, iskustvo i proizvode vrhunske kvalitete. Uspjeh kompanije temelji se na tradicionalnim vrijednostima, pet generacija stručnosti, visokokvalitetnim proizvodima i besprijekornoj usluzi. Danas se nalazi među top tri brenda kave u više od 40 zemalja, a caffe barovi, restorani i razni drugi objekti u više od 70 zemalja poslužuju Julius Meinl proizvode.

Esencija kulture bečkih kavana je vječna potraga za inspiracijom, a Julius Meinl kao ambasador te filozofije oživljava poeziju, motivirajući ljude diljem svijeta u njihovoj potrazi za kreativnošću. Svi smo mi pjesnici u srcu koji svoju ljubav prema pisanoj riječi možemo izraziti upravo na Međunarodni dan poezije, čime ćemo istaknuti njezinu važnost u svakodnevnom životu i pokazati kako poezija može učiniti svijet ljepšim.

julius-meinl-5

Komentari