Gym & Fun vježbice kao tjedni ritual

Vježbajte s Anitom Vukušić Crevar, dipl. kineziologinjom i njezinom kćerkom Gitom. Barem jednom tjedno Gym&Fun neka bude Vaš ritual. Dokazano je da su male stvari one koje vas čine sretnima pa pokušajte slijediti Gym&Fun savjetnik i uživati u svakom trenutku svoga života.

gym&fun2 naslovna

1. Čim se probudite i otvorite oči – poklonite sebi jedan jutarnji osmjeh – čitavo tijelo preplavit će Vam sreća.
2. Najmanje tri zagrljaja dnevno koja morate dati ili primiti garantiraju vam da će dan proći super.
3. Pola sata vježbanja dnevno kroz igru i zabavu = pola kilograma zdravlja i zadovoljstva koji ne debljaju.
4. Spremite zdravi obrok prepun voća i povrća te maštovititi desert uz asistenciju vaših klinaca i klinceza u kuhinji – niti jedan svjetski restoran nema u ponudi takav okus.
5. Ni kiša, ni snijeg, ni grmljavina, ni vjetar ne smiju vas spriječiti da svakodnevno udahnete svježi zrak barem u obližnjem parku u kojem uz malo mašte tobogani i ljuljačke postaju najluđa fitness dvorana.
6. Pozovite prijatelje doma na družanje i obavezno isključite sve video igrice – puno razgovora i smijeha i imati ćete osjećaj da ste na najboljem pikniku.
7. Barem jednom tjedno Gym&Fun neka bude vaš ritual.

post 4. pogledom gore istegnuti će vrat

1. Pogledom gore isteže se vrat. Opustite vrat – Što je gore? A što je dolje? Primite dijete za ruke i pogledom prema gore i prema nazad istegnite svoj prednji dio vrata. Zadržite nekoliko sekundi. Isto ponovite spuštajući glavu prema naprijed kako bi istegnuli i opustili stražnji dio vrata. Bit će zabavnije ako se pritom poigrate s djetetom te mu postavite pitanje: “Što vidiš gore? Možda zvjezdice, oblak, avion..? A što vidiš dolje..?”.

post 7. otkloni tijela

2. Otkloni tijelom – Sat. Pružite ruke iznad glave i spojite dlanove. Napravite otklon tijelom, a pritom pazite da Vam leđa budu ravna. Zadržite nekoliko sekundi i ponovite na drugu stranu. S djetetom zaigrajte igru “tika-taka” imitirajući sat i njegove otkucaje, tako da je svaki “tika” otklon na desnu, a “taka” otklon na lijevu stranu.

post 11.opusti se na leđima, zagrli koljena
3. Opustite se – Loptica. Lezite na tepih ili prostirku, potpuno se opustite obujmivši koljena. Ostanite u položaju „loptice“ nekoliko sekundi…

post 12. primi koljeno i povuci na trbuh
4. … zatim jednu nogu ispružite i polegnite na pod, a drugu pogrčenu u koljenu privucite na prsa. Zadržite taj položaj 10-ak sekundi. Isto ponovite s drugom nogom.

Vježbe istezanja i opuštanja Gym&Fun možete provoditi za dobro jutro kako bi probudili svoje tijelo i pripremili ga za dan pred vama.

Tekst: Anita Vukušić Crevar

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori