Yoga ili pilates u trudnoći? Zašto ne oboje

Razvijati odnos s nerođenom bebom važan je dio svake trudnoće, zato odbacite konzervativna mišljenja o vježbanju u trudnoći i prepustite se globalnom trendu koji relaksira, jača snagu te pomaže vašem tijelu da lakše prođe kroz transformacije tijekom najljepšeg razdoblja u životu. Satovi prenatal yoge ili pilatesa idealna su priprema za dolazak vaše bebe.

 prenatal joga

Istraživači sa Prince of Songkla University u Tajlandu napravili su studiju o utjecaju vježbanja yoge u trudnoći. Studija provedena na 74 trudnice, pokazala je da redovno vježbanje yoge poboljšava majčin osjećaj za tijelo, umanjuje bolove i olakšava porod. Pokreti koji se koriste u pilatesu uglavnom su usmjerni na trbuh, mišiće leđa i dna zdjelice, što čini dobrobit cijelom tijelu, pripremajući ga mentalno i fizički za porod.

Program je prikladan za sva tri tromjesečja trudnoće i donosi povećanje energije, poboljšanje fleksibilnosti i cirkulacije. Vježbe pozitivno utječu na bebu, a trudnici pomažu otkloniti smetnje kao što su nesanica, mučnina ili promjene raspoloženja. Buduća mama osjeća se samopouzdanije i ljepše, a strah vezan uz sam porođaj polako nestaje. U svakom centru se radi u malim grupama, kako bi se svakoj trudnici pružilo dovoljno individualne pažnje.

Savjetujte se sa liječnikom i ukoliko je vaša trudnoća bez komplikacija, udobno se odjenite i krenite u divnu avanturu dostupnu i kod nas. Evo gdje sve možete vježbati prenatal yogu:

Prenatalna Yoga

GaiaYoga škola i shala

Prenatalna Yoga

 Bodyelement Yoga Studio

Prenatalna Yoga

Sangha Yoga Centar

Prenatalni pilates

Apolon Centar

Prenatal pilates

Mind in Body Pilates

Studio Tao    Studio Tao

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori