Sve o jednom od najposebnijih beauty brendova današnjice

Rupert Schmid, Biologique Recherche

Rupert Schmid, Biologique Recherche

Prošlog mjeseca, Zagreb je posjetio Rupert Schmid, predsjednik renomiranog francuskog beauty brenda Biologique Recherche, u čijim ritualima ljepote već nekoliko godina uživaju i brojne Hrvatice. Budući da nema agresivne marketinške taktike kao neki drugi kozmetički brendovi, već svoju reputaciju prvenstveno oslanja na kvalitetu proizvoda i tretmana koje pruža, moglo bi se reći da je Biologique Recherche omiljena javna tajna žena diljem svijeta, koje usmenom predajom dijele svoje oduševljenje brendom i svakim danom čine korisnike Biologique Recherchea sve brojnijim. Hvalospjevi vezani uz brend vežu se prvenstveno uz poboljšanje stanja kože lica i tijela koje se događa nakon nekoliko tjedana i mjeseci korištenja Biologique Recherche rutine njege, a više o uspjehu ovog francuskog beauty brenda i svemu onome što ga čini posebnim, otkrio nam je upravo gospodin Schmid.

Biologique Recherche, Zagreb

Biologique Recherche, Zagreb

Otkrijte nam kako i kada je započela vaša priča s brendom Biologique Recherche?

Biologique Recherche, brend je koji postoji već 40 godina, a ja sam za njega počeo raditi prije točno 10 godina. Sve je započela obitelj Allouche i njena prva generacija. No, osnivač Yvan Allouche umro je prije 14 godina, njegova supruga Josette koja je također vodila brend u tom je trenutku imala preko 70 godina i jednostavno je trebalo razmišljati o budućnosti brenda, odrediti kako će ona izgledati za Biologique Recherche. Njihov sin i nasljednik brenda, Philippe Allouche, genijalac je, ali ne i poduzetnik, zbog čega mu je trebao netko tko će voditi tvrtku dok on razvija nove proizvode. U tom trenutku uključio sam se ja.

Biologique Recherche3

Trebalo mi je nekoliko godina da naučim razumjeti kozmetičku industriju, ali brzo sam učio i mislim da sam je u 10 godina dobro svladao. Kada vidite sve uspješne tvrtke u svijetu, svima je trebalo vremena. Uspjeh nije ravna linija koja se konstantno penje prema gore, više je riječ o krivulji koja ima uspone i padove, jedino pitanje je idu li krivulje s vremenom gore ili dolje. Možda najbolji primjer je vlasnik Tesle Elon Musk, koji je u jednom trenutku života gotovo nestao, a sada je jedan od najuspješnijih poduzetnika na svijetu. Potpuno je promijenio pravila igre, htio je biti bolji od automobilske i svemirske industrije istovremeno.

Biologique Recherche, Zagreb

Biologique Recherche, Zagreb

Često kažemo da je koža naš najveći organ. Zašto ju je važno zaštititi i njegovati?

Baš poput bubrega, pluća ili srca, koža je jedan od naših najvitalnijih organa i ne možemo živjeti bez nje, jer upravo ona posreduje u odnosu između nas i vanjskog svijeta. Kao i većina organa, i koža je vrlo kompleksan organ. Prije 10 godina mislili smo da znamo sve vezano uz DNK, no sada znamo da se genetski izraz mijenja s vremenom i počinjemo razumijevati da sve što činimo u životu ima utjecaja na nas, na naše tijelo i naše zdravlje. Srećom, ljudi postaju sve odgovorniji i nastoje razumjeti kako sve što rade u životu utječe na njihovu kožu. Mi želimo biti izvrsni u ljepoti, ali i da se ljudi dobro osjećaju. Izgledati dobro i osjećati se dobro, naša su dva cilja koja želimo istovremeno ostvariti kod klijenata.

Osim toga, ako se brinemo o svojoj koži i izgledamo lijepo, poboljšat će se naše samopouzdanje, a ako nam se samopouzdanje mijenja, mijenja se i način na koji se osjećamo. Ne radi se samo o unutarnjoj ili samo o vanjskoj ljepoti, već jedno povlači drugo. Jedan od načina da se osjećamo dobro je i da se brinemo o svom zdravlju, kao i o ljepoti.

Biologique Recherche, Zagreb

Biologique Recherche, Zagreb

Što je za Biologique Recherche kao brend danas jedan od najvećih izazova?

Jedna od najvećih promjena u današnjoj beauty industriji je ta da se okrećemo od postizanja brzih rezultata do stvarnih rezultata. Najbolji primjer je glikacija – svi šećeri koje konzumiramo utječu na kolagen u koži. Prva stvar koju ćemo napraviti kako bismo ga zaštitili je smanjiti unos šećera.

Činjenica je da ga unosimo mnogo više nego što trebamo, poput ovisnosti je. A kada postane kao ovisnost, loše posljedice su mnogo veće od ‘dobrih’ posljedica, odnosno užitka. Otkriće glikacije je nešto što mijenja stvari i dovodi do sljedećeg zaključka: ako uzmete najbolji proizvod na jedan tjedan, dugoročno nećete biti zadovoljni rezultatima. Isto tako glikaciju i epigenetiku koja nam se događa treba uzeti na duge staze. Jedan od izazova koji je danas pred nama je educirati klijente i naučiti ih da ako samo kupe proizvod na internetu, neće biti u mogućnosti rješavati svoje probleme s kožom na duge staze. Primjerice, ako vježbate samo jednom tjedno, to neće promijeniti vaš život. No, ako se svakog dana trudite barem pomalo, promijenit ćete svoj život.

Biologique Recherche7

Nerijetko kažu da je pristup Biologie Recherchea ljepoti klinički – što to znači?

Tehnike koje imamo i proizvodi koje razvijamo temelje se na znanstvenim istraživanjima. Ako se to temelji na znanosti i ako je ono što radimo svakim tretmanom posljedica toga, vjerojatno je to razlog zašto se kaže da smo klinički brend. Veliki naglasak stavljamo na treninge po cijelom svijetu i mnogo vremena posvećujemo partnerima, koji uz svoju strast prema ljepoti također šire Biologique Recherche znanje. Postoji jedna velika razlika između nas i drugih brendova – radimo s mnogo skromnosti, nudimo jedinstvenu i učinkovitu njegu, ali u konačnici ono što želimo dati klijentima je mnogo šire, to je znanje…

Otkrijte nam više o samoj metodologiji Biologique Recherche i što je njen najveći uspjeh.

Naša metodologija zapravo je okvir i ono što stavimo u njega je potpuno personalizirano za vas. Ono što nudimo klijentima sve u svemu je vrijeme. Kupuju vrijeme, a mi ćemo u tom vremenu učiniti samo najbolje za njihovo lice i to će biti jedinstveno, po mjeri svakog klijenta. Riječ je o stvarnoj personalizaciji. Imamo 5 bazičnih tretmana, koji čak i nisu tretmani, već spomenuti okviri koje gradimo i nadograđujemo. Bavimo se zonama koje zahtijevaju našu pozornost, svakom individualno, koristimo fokusirane proizvode, kombiniramo ih zajedno. Personalizacija je doista u našem DNK. Poput restorana, koji ima menu, ali vam i kuhar može nešto skuhati – mi smo restoran bez menua.

Skin Instant Lab

Skin Instant Lab

Jedno od najvažnijih otkrića brenda je ponašanje kože i činjenica da se s vremenom ona toliko mijenja. Zašto je pogrešno kategorizirati kožu isključivo kao suhu, masnu ili mješovitu?

Ljudi vole pojednostavljene slike, pogotovo u marketinškoj industriji. A beauty industrija je doista marketingom vođena industrija. Prije osam godina razvijali smo jedan uređaj i dolazili su mi ljudi koji bi me pitali: ‘što želiš prodati’? A ja bih rekao da samo želim procijeniti kožu. ‘Da, ali recite mi što želite prodati pa ću vam ja napraviti takav uređaj’, inzistirali su. No, u tome nije bila poanta. Jer naša koža nije samo suha ili masna. Primjerice, kada je vani vruće ili je velika vlaga u zraku, većina koža je masna, a kada uđemo u prostor u kojem radi hladna klimatizacija ili grijanje, ili putujemo avionom, većina koža je suha. To je kao da kažemo da naš želudac voli salatu, no znamo da ne možemo živjeti samo od salate. Kožu ne možemo kategorizirati – ako je kategoriziramo, to je samo odličan način da prodamo kozmetiku. Koža je na svakom dijelu lica drugačija. Smatramo da je naša koža živa i izazov nam je napraviti dijagnostiku kože da bismo razumjeli kako se ona mijenja. Zahvaljujući tome, možemo pratiti kožu tijekom vremena, procijeniti, bilježiti podatke, primijetiti sve promjene koje se događaju. Skupljamo mnogo podataka i informacija i baš zato nikada vam nećemo reći da imate isključivo masnu kožu. Uzmimo primjer problematične kože s aknama. Pratimo je svakog tjedna, motrimo kako se hormoni ponašaju, radimo tretmane i pripremamo kuru za kućnu upotrebu. Uspješna je čak i kod tinejdžera.

Biologique Recherche, Pariz

Biologique Recherche, Pariz

Estetika je očito veliki dio brenda, ne samo što se tiče proizvoda, već i interijera vaših Ambasada. Kako želite da se ljudi osjećaju kada uđu u Biologique Recherche?

Želimo da se ljudi osjećaju odmoreno, kao da su kod kuće. U svijetu ne postoje estetska pravila za Ambasade ljepote kojima se svi prilagođavaju, pa su Ambasade u Zagrebu, u Parizu, Palm Beachu ili u Rusiji potpuno drugačije. No, uvijek se osjeća duh Biologique Recherchea. Standardi ljepote ovise o kulturama. Kad uđemo u novu zemlju, prvo gledamo kulturne odrednice. Možda uđete u ne preveliku i ne prebogatu zemlju, no uspjet ćete ako je kulturalno važno imati lijepo i njegovano lice. Brazil, primjerice, nije toliko profitabilno tržište za nas, jer ih zanimaju kosa i tijelo, ali ne i lice.

Ambassade de la Beauté, Pariz

Ambassade de la Beauté, Pariz

Kvalitetni i visoko koncentrirani sastojci čine samu srž Biologique Recherche proizvoda. Koji je njihov stvarni potencijal?

Imamo vrlo kompleksne proizvode i sebi ne dopuštamo prodavati lažna obećanja. Obično se u proizvodima ističe taj jedan aktivni sastojak koji navodno čini čuda, no stvar nije tako jednostavna. Njega prati još 20 sastojaka, možda jednako važnih. Ključna je uloga svih aktivnih sastojaka, a ne samo jednog. Mi imamo kompleksne proizvode, proizvode koji su vođeni rezultatima, možda najviše od svih testiramo, imamo relevantne rezultate istraživanja… Trudimo se biti najučinkovitiji. Na tržištu danas možete kupiti mnogo aktivnih sastojaka, ali mi nabavljamo one koji nisu na tržištu, one koje drugi ne koriste. Ako smo zadovoljni, proizvod ćemo razviti kroz 12 mjeseci, dok velikim retail kompanijama treba primjerice nekoliko godina. Ljudi koji prodaju sastojke, prvo dolaze k nama, zato što ćemo ih najbrže integrirati u proizvode ako nam se sviđaju. Nastojimo biti mudri, birati jako dobre sastojke i uklopiti ih u kompleksne i učinkovite formule. Intuitivni smo, istražujemo negdje gdje vjerujemo da ćemo uspjeti.

Ambassade de la Beauté, Pariz

Ambassade de la Beauté, Pariz

Zašto je kultni Biologique Recherche P50 losion tako važan? Je li on baza svega što brend radi?

Bili smo prva kompanija u svijetu koja radi eksfolirajući losion koji aktivira obnovu stanica i to do tada nitko nije napravio. Svoj P50 losion radimo više od 30 godina, suprotno svakom drugom brendu koji sada ima eksfolirajući losion. Naša prednost je što ga proizvodimo već jako dugo, imamo ogromno iskustvo i jedinstveni proizvod. Imamo tu prednost da 90% Biologique Recherche proizvoda proizvodimo sami u svojim laboratorijima i nemamo vremenska ograničenja kao drugi brendovi. Ono što oni moraju proizvesti u četiri sata, mi ćemo u jedan dan ili čak nekoliko dana. Nije nam bitno vrijeme. Nekad dodamo neki aktivni sastojak u proizvod i pustimo da se dogodi prirodna, spora reakcija. Za kvalitetu kemijske reakcije ponekad je doista potrebno vrijeme, a kada joj damo potrebno vrijeme, dobijemo vrhunski proizvod. Poput P50 losiona. Za ljepotu doista treba vremena – i vama i nama.

Losioni P50

Losioni P50

Koja su najuspješnija Biologique Recherche tržišta?

Prvenstveno Amerika, i to po pitanju najviše prodanih proizvoda Biologique Recherche. Francusko tržište, gdje smo kod kuće, dosta je malo, jer Francuskinje ne koriste previše kozmetike. A ako gledamo tržište po broju stanovnika i ljudi koji koriste Biologique Recherche tretmane, jedno od naših najboljih tržišta je Cipar. Žene na Cipru su najaktivnije po pitanju ljepote.

 

Foto: Sanja Jagatić, Biologique Recherche

Komentari