Pravo je vrijeme za aqua yogu

Sigurno ste jedva dočekali tople ljetne dane i predah od posla kako biste mogli uživati u suncu i moru. Ako volite aktivnosti u vodi, neovisno o tome jesu li one u moru ili bazenu, isprobajte aqua yogu. Ovu je vrstu vježbi osmislila Françoise Freedman, spojivši tako svoje dvije ljubavi – plivanje i jogu.

Prednost aqua yoge je u tome što je u vodi puno slabiji utjecaj gravitacije pa nema opterećenja za vaše zglobove i kosti. Stoga su vježbe u vodi idealan izbor za sve one koji imaju artritis i neke druge tegobe koštano-mišićnog sustava.

A post shared by Britta Jade (@btruyoga) on

Aqua yoga i njene prednosti

Vježbajući u moru ili bazenu, poboljšat ćete fleksibilnost i snagu te povećati opseg vaših pokreta. Svi oni položaji koji su vam na suhom teški i zahtjevni, u vodi će vam biti lakši i jednostavniji.

Izvođenjem određenih asana u vodi potaknut ćete i lučenje sinovijalne tekućine, koja podmazuje zglobove, pa će oni biti zaštićeniji tijekom vježbanja. Zbog puno manjeg opterećenja na mišiće i zglobove, u asanama ćete moći dulje ostati te se bolje usredotočiti na pravilno izvođenje i disanje. Zahvaljujući gotovo bestežinskom stanju vašeg tijela u vodi, mišići će biti opušteniji, a zbog otpora vode lakše ćete ih osnažiti, i to bez straha od ozljeda. Osim toga, pritisak vode dodatno će osnažiti vaša pluća i poboljšati kvalitetu disanja.

Dobrobiti vježbanja u vodi

  • povećava fleksibilnost i snagu
  • smanjuje ukočenost u tijelu
  • razvija osjećaj za ravnotežu
  • smanjuje kronične bolove u leđima
  • stimulira imunosni sustav
  • potiče cirkulaciju i limfnu drenažu
  • snaži pluća i poboljšava disanje
  • ublažava tegobe nakon operacije kuka ili koljena
  • smanjuje simptome multiple skleroze i fibromialgije
  • ublažava tegobe išijasa
  • smanjuje tegobe uzrokovane artritisom
  • ublažava tjeskobu i depresiju
  • smanjuje probleme u trudnoći
  • pridonosi fizičkoj i psihičkoj relaksaciji

Izvor: Štitnjača.hr

Foto: Instagram, Unsplash

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori