Zavirite u genijalan ured make up brenda Urban Decay

urban-decay-uredi-9

U svijetu postoji nekolicina renomiranih tvrtki u koje bi svatko poželio doći raditi, ako zbog ničega, onda zbog impresivnog uređenja ureda, pravog bogatstva sadržaja na radnome mjestu uz koje je moguće opustiti se i uzeti kratak predah u potencijalno stresnom danu i naposljetku same atmosfere na poslu koja je kao malo gdje drugdje. Kada razmislite o ovakvim uredima, na pamet će vam sigurno pasti Google, Facebook i Instagram, no jeste li znali da i poznati make up brend Urban Decay ima u najmanju ruku genijalan ured?

urban-decay-uredi-2

Hrvatska se upravo priprema za dolazak Urban Decayja na naše tržište, što je samo po sebi jedna odlična novost. Dok čekamo skorašnji ulazak UD-a u Müller parfumerije, već smo vam predstavili bestsellere brenda koje svakako vrijedi isprobati, a sada nam je sami Urban Decay dao ekskluzivni uvid u njihove urede, odnosno ‘headquarters’ zgradu u kalifornijskom Newport Beachu.

urban-decay-uredi-3

Urban Decay headquarters

Eklektično, šareno, kreativno i vedro, samo su neki od epiteta koji se vežu uz interijer središnjice Urban Decayja, a iz brenda nam otkrivaju kako je za dizajn ureda zaslužna upravo osnivačica brenda Wende Zomnir, dok izvedbu potisuje Tangram Studio.

Izvana, zgrada je siva i sasvim neupadljiva te bi malo tko mogao zamisliti da je unutra pravi ‘business meets beauty’ raj. Lajtmotiv u uređenju radnih prostora Urbana Decayja sasvim logično je bila ljubičasta boja koja je zaštitni znak brenda i koja se ovdje proteže od komada namještaja sve do najmanjih detalja. Wende je prostor zamislila kao jedan veliki ‘open space’ koji će omogućiti zaposlenicima da budu maksimalno kreativni i puste mašti na volju. Osim toga, imala je želju kreirati ured koji će stilom biti najdalje moguće od standardnih i vrlo uštogljenih korporativnih središnjica. Ljubičastim zidovima, industrijskim podovima, custom made tepisima i foteljama te muralima na zidovima to je svakako uspjela.

urban-decay-uredi-5

Zaštitna boja – ljubičasta

Trenutno u Urban Decay HQ zgradi radi 175 zaposlenika (i njihovih 40 četveronožnih ljubimaca), a brend je posebno ponosan na atmosferu koja vlada u uredu i koja čini ovaj posao toliko zanimljivim i uzbudljivim. Miks raznih kultura i vibrantnih osobnosti rezultira strašću za ovaj posao, kreativnošću i talentom koji se zatim ulijevaju u svaki novi UD proizvod.

urban-decay-uredi-10

Kako bi se zaposlenici doista osjećali kao doma, Urban Decay prigrlio je i njihove kućne ljubimce koji su ovdje voljeni, maženi i paženi od strane svih te nerijetko sudjeluju i u zabavnim snimanjima. Zaposlenici imaju naviku pod pauzom za ručak otići do plaže u neposrednoj blizini, a tu je i vrt u kojem se zajedničkim snagama uzgaja sezonsko voće i povrće. U Urban Decayju također se mjesečno organiziraju rođendanske zabave, svakog tjedna se ondje manikiraju, a nije rijetkost i da tattoo majstori dolaze raditi tetovaže.

urban-decay-uredi-1

Želite li još malo zanimljivosti iz možda najotkačenijeg ureda make up brenda na svijetu? Ovdje se nalazi čak i kompletni studio u kojem Urban Decay snima svoj video sadržaj, dok se magija stvaranja i dizajniranja novih make up proizvoda odvija u glavnoj zgradi poznatoj kao The Mothership. Ured, naravno, sadrži police i police svih UD proizvoda koji su dosad lansirani, a konferencijske sobe nose nazive upravo po njima. Jesmo li spomenuli da su čak i kupaonice i WC-i u Urban Decayju nešto najbolje što ste dosad vidjeli?

urban-decay-uredi-8

Da poznati make up brend Urban Decay uskoro dolazi u Hrvatsku već zasigurno znate. Povodom toga sljedeći tjedan, 15. veljače 2018., održat će se veliki launch party, a ovom prilikom jedna sretna čitateljica ili čitatelj imaju priliku osvojiti ulaznice za sebe i pratnju. 

Sve što trebate učiniti jest poslati mail na adresu ifeellucky@journal.hr, napisati svoje podatke (ime, prezime, adresu i broj mobitela) te u predmet maila navesti URBAN DECAY PARTY. Također, kako biste bili u prilici osvojiti ulaznicu za ekskluzivni party, ispod Facebook objave ovog članka u komentarima morate označiti nekoga tko bi isto volio sudjelovati u darivanju. Javljati nam se možete sve do 13. veljače 2018. u ponoć, a 14. veljače ćemo nakon nasumičnog odabira objaviti sretnog dobitnika/icu.

Sretna dobitnica ulaznica za Urban Decay party je Petra Očinić!

Foto: Urban Decay

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori