Hellen Mirren je novo lice L’Oreal reklame

‘Jeste se ikad osjećali neprimijećeno’, pita vas Helen Mirren u novoj L’Orealovoj kampanji.
Obično bismo pretpostavili da je to loša stvar, ali kada 20-godišnja djevojka ponudi svoje mjesto na autobusnoj stanici slavnoj glumici, vjerojatno zato što je doživljava kao staru a ne slavnu, znamo da došlo vrijeme za promjene. Mirren se mršti na činjenicu da je tretiraju kao staru damu i želi njegu kože koja će je prezentirati onakvom kakva ona jest, snažna i samouvjerena.

 

Trend 50+ žena u reklamama za njegu kože zaživio je i kod drugih brendova, Saint Laurent je angažirao Joni Mitchell a Céline spisateljicu Joan Didion. Brendovi su sve više fokusirani na dobar i zdrav izgled u svakoj životnoj dobi, a sve manje na klasičan nego ‘anti-age’ efekt, što Mirren sa svojom kožnom jaknom, savršenom kosom i glamuroznim ružem za usne, u L’Orealovoj reklami besprijekorno prezentira.

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori