Project Pan – osobni izazov koji će vas napokon riješiti suvišne kozmetike

Project Pan – osobni izazov koji će vas napokon riješiti suvišne kozmetike

Kada govorimo o impulzivnoj kupovini, nekako se uz taj pojam najčešće i najprirodnije nadovezuje odjeća, a zatim i slika pretrpanih ormara iz kojih naposljetku malo toga doista izvlačimo i nosimo, uz onaj neizostavan zaključak ‘opet nemam što za odjenuti’. Ipak, sasvim promašena, nerijetko i emocijama vođena kupovina, može se vezati i uz bilo koji drugi segment naših života, pa tako i našu beauty rutinu. Prisjetite se samo koliko ste puta dosad kupili make up proizvod koji vam ne treba, make up proizvod koji niti nije u vašem stilu ili pak make up proizvod koji ima istu namjenu kao i oni već postojeći u vašoj kupaonici i koji neće tako skoro doći na red za korištenje. Ipak, svejedno ste vođeni emocijom, impulsom, popustili i nabavili isti. Ako vam je dosad kupaonica već krcata proizvodima koje uopće ne koristite i koje vam je bilo žao baciti, a opet se želite osloboditi tog ‘cluttera’, nereda i zagušenosti koja vas čini anksioznima, vrijeme je da isprobate Project Pan.

Što je to Project Pan?

Iako nije riječ o nekom najnovijem trendu na društvenim mrežama (jer se započeo prakticirati još tamo 2016. godine), posljednjih su ga dana puni beauty blogovi i vlogovi. Početak Nove godine uvijek donosi želju za promjenom, rasterećenjem, pa je tako i ovaj projekt opet dobio na aktualnosti.

Pan Project ustvari je osobni izazov koji si možete postaviti, kako biste kupovali manje kozmetike i potrošili onu koju već imate u kupaonici. Pritom Pan označava dno ambalaže kozmetičkog proizvoda do kojeg dolazite njegovim redovitim korištenjem.

Cilj je upravo to; redovito ga koristiti i potrošiti, skoro ili potpuno do kraja. Jednom kada vidite, primjerice, metalno dno sjenila ili pudera u kamenu, na odličnom ste putu. Pravila su različita i svatko ih određuje individualno, no gotovo univerzalno pravilo kod većine žena je da neće nabavljati novi kozmetički proizvod iste vrste dok ne potroše onaj koji već imaju. Pa tako od kozmetike šopingiraju jedino ono što im je doista potrebno i što već otprije nemaju u kupaonici.

Ovaj projekt promijenio je navike mnogih žena ili ih barem ublažio, naročito kod onih zaljubljenica koje su navikle kompulzivno kupovati kozmetiku, a opet im je poslije bilo žao bacanja proizvoda i, onog najvažnijeg, bacanja novaca koje su uložile u njih. Kao što smo napomenuli, pravila su individualna i ako krenete u izazov, jedino je pitanje hoćete li se preračunati pa si postaviti previsoke ciljeve koje nećete moći ostvariti ili ćete biti realne prema sebi i krenuti malim koracima i s malim promjenama u životu.

Neke blogerice preporučaju da se odlučite za 10 kozmetičkih proizvoda na koje ćete staviti fokus i neka to bude miks proizvoda; starijih i novijih, onih koje već koristite i onih koje nikako da počnete koristiti, onih koje obožavate i onih koji vam možda nisu toliko dragi, no ipak bi možda mogli funkcionirati za vas.

Definitivno nemojte inzistirati isključivo na omraženim proizvodima u kupaonici, samo kako biste mogle reći da ste ih potrošile (ili barem) načele, jer vam ovaj izazov onda neće donijeti nikakvo zadovoljstvo. Radije se poslužite s tri bočice tekućeg pudera koje u sebi imaju još malo sadržaja i nikako da ih potrošite, a bile ste zadovoljne njima, pa jednom kada ih doista potrošite, imat ćete priliku počastiti se sasvim novim tekućim puderom i tako udovoljiti svojoj želji za shoppingom.

Pan Project ima još puno zgodnih caka, pa ako o njemu želite doznati više, krenite surfati internetom, čitajte beauty blogove i gledajte vlogove na YouTubeu.

 

Foto: Instagram

Učitati još
Zatvori