Madonnina kćer u kampanji za parfem

Madonnina kćer u kampanji za parfem

stella

Tržište parfema ovog će proljeća postati bogatije za još jednu mirisnu poslasticu, jer lansiranje novog parfema, trećeg po redu, najavila je britanska dizajnerica Stella McCartney. Njen novi miris zove se Pop, a kako bi mu dala vjetra u leđa, Stella je u popratnoj kampanji angažirala mlade i talentirane djevojke iz svijeta showbiza.

Dizajnerica posljednjih dana otkriva jedno po jedno zaštitno lice svog novog parfema. Nakon 17-godišnje glumice Amandle Stenberg, pjevačice Claire Boucher poznatije kao Grimes i Kenye Kinski-Jones, kćeri Quincya Jonesa i Nastassje Kinski, kao finalno lice danas je potvrđena Lourdes Leon, studentica primijenjene umjetnosti svima nam dobro poznata kao Madonnina kćer.

pop stellamccartney

Sve modele Stella McCartney izabrala je zbog snage njihova karaktera, utjecaja i osobnosti, pa tako i Lourdes, za koju je izjavila: “Lolu znam od dana kada je rođena i bilo je nevjerojatno iskustvo gledati ju kako izrasta u inspirativnu mladu ženu.” Inače, parfem Pop pripada skupini drvenasto-cvjetnih mirisa, fokusira se na tuberozu i sandalovinu, a Stella, poznata kao aktivistica za prava životinja i zaštitu okoliša, u izradi parfema naglasak je stavila na njihove sintetske verzije.

Stella McCartney Pop

Foto: Stella McCartney

Učitati još
Zatvori