Sve tajne francuskog instituta za ljepotu

Sve tajne francuskog instituta za ljepotu

biologique-recherche-intervju-(9)

Biologique Recherche već neko vrijeme nije samo tajna među Parižankama. Ovaj poznati francuski kozmetički brend i njegov institut za ljepotu Ambassade de la Beauté, koji se u Zagrebu nalazi na adresi Trg Marka Marulića 11, posjećuju i brojne Hrvatice. Samo jedan posjet je dovoljan da postanete ovisni o njihovim tretmanima kao i proizvodima, a da se lice proljepša u samo nekoliko dana i dobije onaj zdrav, unutrašnji sjaj, kojem teže sve žene – itekako je istina. Prošli tjedan zagrebački je Biologique Recherche posjetila međunarodna instruktorica za brend, Alexandra Cazzilli, s kojom smo razgovarali o svim tajnama njegovog uspjeha.

biologique recherche intervju

Zašto je Biologique Recherche toliko poseban, koji bi bio vaš odgovor?
Prvo – zato što se radi o specijaliziranim tretmanima. Iako na tržištu ima mnogo brendova koje bismo jednako opisali, mi uistinu jedini svojim klijentima nudimo prilagođene tretmane. Zbog toga imamo tako mnogo raznovrsnih proizvoda kako bismo svima koji dođu u Biologique Recherche osigurali najbolju uslugu, osmišljenu za svaku osobu pojedinačno, u odnosu na njezin oblik lica, probleme s kožom, itd.

Biologique Recherche učinkovito djeluje jer pospješuje aktivnost same kože – prirodan je, ne sadrži mirise i nimalo nije agresivan za korištenje. Zbog toga je idealan za osjetljivu kožu, kožu sklonu reakcijama. Upravo tome i učimo naše kozmetičarke – da poštuju svaki tip kože te da svakoj osobi pristupaju s posebnom pažnjom. Svi naši proizvodi veoma su aktivni i djeluju brzo, tako da kada dođete u naš salon, dolazite po rezultate.

biologique-recherche-intervju-(10)

Što biste rekli o Hrvaticama i o njihovom tipu kože – zašto bi posjetile Biologique Recherche?
Hrvatice imaju osjetljiviju, reaktivnu kožu, rekla bih da svoju kožu njeguju minimalno tako da upotrebljavaju možda najviše dva, tri proizvoda te da u vezi svoje kože ne posjećuju kozmetičke salone toliko često. Ovdje će dobiti proizvode koji su učinkoviti, neće trošiti vrijeme uzalud, a isto tako – naglasak ne stavljamo samo na naše proizvode i ono što činimo, nego i na edukaciju.
Biologique Recherche kozmetičarke educiraju sve naše klijentice i klijente – tako da ne dolazite samo zbog brige o svojoj koži, nego i da naučite kako postupati s njom, kako je njegovati, brinuti o njoj, nositi se s problemima na koje naiđete. Naš pristup je drukčiji od medicinskog, jer istovremeno uključuje i kozmetološki pristup. To je ono što Hrvatice mogu očekivati kada prvi put dođu ovdje.

Kako zapravo izgleda vaš posao?
Ja sam međunarodna instruktorica za Biologique Recherche, ukupno nas je 11 za 70 država u kojima smo prisutni. Nitko od nas ne pokriva određenu regiju, već svi putujemo u sve države. To nam pruža odlično iskustvo, jer dolazimo u dodir s raznim kulturama. Mnogo putujem, puno vremena provodim u avionu… No, zato se susrećem s cijelom lepezom tipova kože, na svim stranama svijeta, tako da smo doista stekli široko iskustvo i znanje. Baza mi je naš ekskluzivni salon Ambassade de la Beauté u Parizu, a putujem ovisno o godini – najčešće svaka dva tjedna.

biologique recherche intervju

Koji je najpopularniji tretman Biologique Recherche?
Imamo tretman Soin Restructurant et Lissant, namijenjen dehidriranoj, osjetljivoj koži, ustvari svim tipovima kože. S njime najčešće započinjemo i kroz njega klijente pobliže upoznajemo s brendom. On kombinira prednosti proizvoda i tehnike Biologique Recherche. 50% učinkovitosti ovisi o proizvodu, ali druga polovica je sama tehnika terapeuta. Zatim imamo i tretman Remodeling Face koji je jedinstven u svijetu, a smisao mu je da će stroj zaokružiti ono što se započelo tretmanom Soin Restructurant et Lissant. Popularnost tretmana ovisi, naravno, o djelu svijeta u kojem se izvode, ali oba su iznimno popularna u našem salonu u Zagrebu. Jedan od novih programa uskoro će biti Soin Lift Corps, tretman za tijelo zbog čega ću ponovno doći u Hrvatsku.

biologique proizvod

A koji su najpoznatiji proizvodi Biologique Recherche?
Lotion P50 naš je najstariji i najpoznatiji proizvod. Ustvari, brojne žene upoznale su Biologique Recherche upravo kroz njega. Vrlo je specifičan. Naime, Biologique Recherche ne proizvodi pilinge za lice, jer ih smatra preagresivnima. Losion se koristi nakon čišćenja lica, a jedan od njegovih glavnih sastojaka je ocat. Koristi se svaki dan – slovo P označava piling, a broj 50 broj dana koliko ga je potrebno koristiti za vidljive rezultate. Naime, tijekom 50 dana odvija se nježni piling, koji postupno uklanja mrtve stanice kože. 50 dana je period nakon kojeg će taj piling očistiti kožu od bakterija, osloboditi ju od mogućih mitesera i obnoviti epidermalni štit. Svaki tretman Biologique Recherche bilo kod kuće ili u kozmetičkom salonu, započinje primjenom losiona P50.

biologique recherche lotion

 

Kako izgleda prvi dolazak u Biologique Recherche?
Provodimo mnogo vremena u razgovoru i postavljamo puno pitanja, na što možda niste navikli kada dođete u uobičajeni kozmetički salon. O tome kako izgleda vaša dnevna rutina njege kože, o povijesti kože, s kojim se problemima susrećete… Također je važno znati da radimo samo s hladnom vodom, jer vodimo računa o koži, a vruća voda za to sigurno nije preporučljiva. Hladnija voda zateže kožu i poboljšava cirkulaciju. Isto tako, tretman prvo izvodimo na samo jednoj polovici lica, kako bismo vam odmah mogli pokazati rezultate. Nakon svake posjete salonu dobit ćete popis preporučenih proizvoda i upute kako ih koristiti. Sve naše klijente volimo postupno upoznavati s brendom, njegovim mogućnostima i korištenjem.

Također, Biologique Recherche ima čisti, ali prepoznatljiv dizajn. Možete li nam reći nešto o tome?
Jedan od razloga svakako je činjenica da su Biologique Recherche osnovali liječnici – tako da ovakav dizajn namjerno odgovara na tu činjenicu. Nije se mnogo mijenjao od samih početaka. Razlog tome je i da se financijski ne ulaže mnogo u marketing, nego u istraživanja, razvijanje proizvoda i tretmana. Tako da nam je dizajn na drugom mjestu. Jednom kada se klijent upozna s našim proizvodima, njihov izgled nije im bitan, jer je učinkovitost na prvom mjestu.

biologique recherche intervju

 

U odnosu na to koliko ste zemalja proputovali, za koju biste državu rekli da žene najviše brinu o licu?
Azijatkinje svakako, većina stvari koje se govore o Azijatkinjama su istinite. Osobito Japanke. No, isto tako izgled njihove kože veoma ovisi o iznimno zdravoj prehrani – primjerice jedu jako puno ribe. Japanke su vrlo požrtvovne samom čišćenju lica, općenito im je čistoća opsesija, tako da sličan pristup imaju i u svojoj njezi. Kada se radi o tretmanima, Azijatkinje najviše brinu o pigmentaciji, koja im se pojačava s godinama, čak znaju biti i malo ekstremne u toj brizi. Izdvajaju jako puno vremena za brigu o sebi, mnogo više nego žene u Europi.

A Parižanke?
Teško je generalizirati navike njege kože Parižanki… Rekla bih da su veoma educirane, od malena nas uče kako se brinuti o licu, o skidanju šminke prije spavanja. Pri pojavi prvih akni, vodili su nas dermatologu. Tako da vrlo rano postajemo svjesne brige o koži. Danas sve više Parižanki bira prirodne proizvode… Jednako tako, Parižanke se trude uvijek izgledati vrlo jednostavno i prirodno, iako nikada nećete saznati koliko su vremena provele ispred ogledala. Ali, ono što je posebno zanimljivo što se Parižanki tiče – rijetko kada će vam otkriti tajnu svog izgleda. U pariškom salonu Biologique Recherche znale su mi reći: ”Znate, jako dugo koristim vaše proizvode, no nikada to nisam otkrila svojim prijateljicama…” Unatoč tome, za Biologique žene najbrže saznaju upravo jedne od drugih.

 

Foto: Sanja Jagatić

Učitati još
Zatvori