Beauty brend koji je omiljena javna tajna

Beauty brend koji je omiljena javna tajna

Aesop kozmetika

Priča o australskom Aesopu mogla bi početi kao još jedna priča o vrhunskom kozmetičkom brendu koji je kroz godine stekao vojsku sljedbenika, no svatko tko se s njime upoznao, sasvim sigurno zaključit će, baš poput nas, da je riječ o nečemu mnogo većem od kozmetike.

Riječ je, zapravo, o stilu života koji birate kupujući i koristeći Aesop proizvode. Na njih nećete naići u nekoj reklamnoj kampanji, jer brend ih jednostavno nema. Odbacujući klasične marketinške tehnike kojima se koriste drugi beauty brendovi, popularnost Aesopa utoliko je zanimljivija. Moglo bi se reći da je ovaj brend mnogima omiljena javna tajna, s kojom su se upoznali, u većini situacija, sasvim slučajno.

Aesop Kreuzberg, Berlin

Aesop Kreuzberg, Berlin

Prolazeći nekom ulicom u svom gradu ili na putovanju, prvi korisnici Aesop proizvoda susreli bi se s malim, nenametljivim i elegantno uređenim trgovinama koje bi ih već na prvi pogled pozivale da uđu i utaže svoju znatiželju. To su, naravno, bile male Aesop trgovine prepune beauty iznenađenja, od kojih je prva prije više od deset godina otvorena u Melbourneu, rodnom gradu ove kozmetike, da bi unatrag nekoliko godina krenula intenzivna ekspanzija Aesop brenda na tržištima diljem svijeta. Danas Aesop broji više od 100 svojih trgovina, koje su koncentirane u svjetskim metropolama kao što su New York, London, Pariz, Njemačka, Tokio i Hong Kong.

Aesop University Place, New York

Aesop University Place, New York

Brend je toliku popularnost i kultni status (iako sam zazire od povezivanja s riječi ‘kultno’), osigurao na temelju usmene predaje i oduševljenja koje bi pojedinci doživljavali pri ulasku u Aesop trgovinu, kasnije prepričavajući svoje impresije prijateljima i poznanicima. Preporuke osoba kojima možete vjerovati pokazale su se izuzetno potentnim kanalom komunikacije: kupce su osvajali (i još uvijek osvajaju) nevjerojatni mirisi samih proizvoda, ali i ti fenomenalno uređeni dućani, zbog čega je kupovati u Aesopu i koristiti njegove proizvode postao poseban beauty ritual.

Aesop kozmetika2

Aesop je inače utemeljen u Melbourneu 1987. godine, od strane frizerskog stilista Dennisa Paphitisa, s ciljem stvaranja proizvoda za njegu kože i kose najviše kvalitete. U svrhu pronalaska biljnih i laboratorijskih sastojaka koji će pri korištenju imati dokazanu sigurnost i učinkovitost, Aesop je proveo brojna laboratorijska istraživanja. Do danas je razvijeno preko 80 proizvoda, dijele se u kategorije njege kose i kože, a tu su i parfemi.

Aesop Magenta, Milano

Aesop Magenta, Milano

Iako je u prosincu 2012. prodao 65% dionica brazilskoj kozmetičkoj kompaniji Natura Cosméticos, Dennis je zadržao neovisnost brenda po pitanju istraživanja i razvoja novih proizvoda. Tim profesionalnih kemijskih znanstvenika konstantno radi na razvijanju koncepta novih proizvoda i stvaranju prototipa, a sastojci se nabavljaju od renomiranih dobavljača sa svih strana svijeta. Najnovije tehnologije kombiniraju se s tradicionalnim znanstvenim praksama, a rezultat su formule izuzetne kvalitete, pri čemu svaki novi proizvod nastaje kao reakcija brenda na istinske potrebe potrošača.

Aesop Moisture Replenishment for Dry Skin

Aesop Moisture Replenishment for Dry Skin

U top 10 Aesop proizvoda trenutno se ubrajaju B Triple C Facial Balancing Gel, Perfect Facial Hydrating Cream, Resolute Hydrating Body Balm, Rose Hair & Scalp Moisturizing Masque, Aesop Shine, Resurrection Aromatique Hand Balm, Geranium Leaf Body Scrub, Aesop Deodorant, Parsley Seed Anti-Oxidant Eye Serum i Camellia Nut Facial Hydrating Cream.

Aesop Geranium Leaf Body Scrub

Aesop Geranium Leaf Body Scrub

Vrijedi se ponovno vratiti na temu samih Aesop dućana, koji su uistinu male oaze u kojima se susreću vrhunska arhitektura i vrhunska kozmetika. Zanimljivo je kako u svijetu nema niti jedne iste Aesop trgovine, a sada ih je više od 100. Svaka od njih ima drugačiji dizajn i kada otvaraju novu lokaciju, prvo što se uzima u obzir je ono već postojeće, što tim koji stoji iza brenda zatekne na licu mjesta. Poštuje se lokalna kultura i prošlost prostora, pa se kroz trgovinu provlače elementi prijašnjeg i sadašnjeg, modernog interijera.

Aesop Saint-Sulpice, Pariz

Aesop Saint-Sulpice, Pariz

Dizajnerska imena kao što su Snøhetta, JamesPlumb i Torafu Architects, samo su neka od onih koja su pridonijela uređenju Aesopovih interijera, a mnogi od njih redovito se nalaze na listama najbolje uređenih prostora. Među zanimljivijima, svakako je onaj uređen kao novinski kiosk na stanici njujorškog Grand Centrala. Napravljen je prije nekoliko godina od preko 1,000 kopija New York Timesa te u međuvremenu preseljen u Los Angeles, gdje trenutno boravi u sklopu Opening Ceremony trgovine.

Aesop Karlspassage, Stuttgart

Aesop Karlspassage, Stuttgart

Osim na putovanjima gdje iz prve ruke možete doživjeti impresivne interijere trgovina, do luksuzne Aesop kozmetike također možete doći putem web shopa brenda koji dostavlja i u Hrvatsku, a volite li prethodno isprobati proizvod i uvjeriti se u njegovu kvalitetu, to imate priliku u zagrebačkoj parfumeriji TOP, koja prodaje Aesop proizvode i nalazi se u Tomićevoj ulici 4.

Aesop Bondi Beach, Sydney

Aesop Bondi Beach, Sydney

Aesop Le Marais, Pariz

Aesop Le Marais, Pariz

Aesop Madison Avenue, New York

Aesop Madison Avenue, New York

Aesop Rundle Street, Adelaide

Aesop Rundle Street, Adelaide

Foto: Aesop

Učitati još
Zatvori