Dvije najpoznatije manekenke zajedno u kampanji

liujo-1

Karlie Kloss i Jourdan Dunn, omiljeni duo svijeta mode i društvenih mreža, ponovno surađuju na novoj kampanji renomiranog talijanskog brenda Liu Jo. Koncept kampanje za jesen/zimu 2016. temelji se na claimu #strongtogether koji savršeno opisuje iskrenost i dubinu ženskog prijateljstva. Više od samih riječi, #strongtogether utjelovljenje je jedinstvene snage ženskog zajedništva.

liujo3

Obje manekenke pozirale su ispred objektiva američkog fotografa Christiana MacDonalda, a mješavina ženstvene elegancije, modernih krojeva i casual stila nove kolekcije ponosno slavi svaki aspekt samouvjerene putenosti Liu Jo žene. Za sezonu jesen/zima 2016., Karlie i Jourdan zajedno krase fotografije za Black Label liniju, dok Jourdan samostalno predstavlja White Label, a Karlie Blue Denim liniju, kojom će ovaj talijanski brend u srpnju javnosti predstaviti Amazing fit, nove jeans krojeve koji savršeno prijanjaju uz tijelo.

liujo2

T.B.

Komentari