U Londonu predstavljen novi promotivni spot Hrvatske turističke zajednice

U Londonu predstavljen novi promotivni spot
Hrvatske turističke zajednice

zlatni-rat-1

Tijekom drugog dana sajma World Travel Market (WTM), u sklopu hrvatskog štanda premijerno je prikazan novi promotivni spot Hrvatske turističke zajednice. Samom prikazivanju spota prisustvovalo je oko 200 sudionika, među kojima su bili brojni partneri, suizlagači te predstavnici stranih i domaćih medija. Okupljene su pozdravili ministar turizma Gari Cappelli, direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić te Barbara Mesić, glavna savjetnica ministra turizma. Oni su tom prilikom naglasili važnost novih promotivnih aktivnosti i materijala, ali i važnost UK tržišta za ukupne hrvatske turističke tijekove.

Tako je direktor Staničić naglasio da će na tržištu UK-a tijekom 2018. godine biti realizirane sve potrebne aktivnosti s ciljem zadržavanja pozicije Hrvatske kao jedne od traženijih destinacija među britanskim turistima. Kako je rekao, odlične rezultate turističkog prometa, odnosno potencijale koje Hrvatska ima na ovom važnom tržištu prepoznaju i brojni partneri, među kojima su Jet2com, EasyJet, British Airways, TUI i Thomas Cook.

Promotivni spot Hrvatske turističke zajednice

Novi promotivni spot sniman je na različitim prepoznatljivim lokacijama u Hrvatskoj te u njemu sudjeluje 10 poznatih i slavnih osoba iz svijeta sporta i umjetnosti, među kojima su Luka Modrić, Ivan Rakitić, Mario Mandžukić, Mateo Kovačić, Dejan Lovren, Dario Šarić, Marin Čilić, 2Cellos, Maksim Mrvica i Zrinka Cvitešić. Režiser spota je poznati i uspješni hrvatski redatelj i scenarist Nevio Marasović, a partner u projektu je agencija BBDO Zagreb.

Ovim se promotivnim spotom Hrvatsku želi dodatno pozicionirati na međunarodnom tržištu kroz poznate i uspješne ličnosti, a nastavno na velike sportske događaje koji slijede u idućoj godini, poput XXIII. Zimskih olimpijskih igara u Koreji, SP-a u nogometu u Rusiji i EP-a u rukometu u Hrvatskoj. Osim poznatih hrvatskih destinacija, spot ima za cilj i promociju ostalih oblika ponude, poput kulturne i povijesne baštine, eno-gastronomije, aktivnog odmora, nautike, prirodnih ljepota i drugih segmenata hrvatskog turizma. Promotivni spot objavljen je na službenom You Tube kanalu Hrvatske turističke zajednice, koji je dostupan putem ove poveznice.

Humanitarni karakter

Dodatni značaj cjelokupnog projekta je njegov humanitarni karakter. Naime, Hrvatska turistička zajednica će osigurati iznos od 500.000,00 kuna za humanitarne svrhe pa će tako svaki od sudionika u spotu imati priliku donirati iznos od 50.000,00 kuna za određenu udrugu koja svojim radom i djelovanjem pomaže oboljeloj djeci. Promotivni spot predstavljen je u sklopu „Wine & Cheese meetupa“ koji su organizirali Hrvatska turistička zajednica i Hrvatska gospodarska komora te su tako na domjenku brojni uzvanici imali priliku kušati i uživati u vrhunskim hrvatskim sirevima i vinima brenda Vina Croatia- vina mosaica. Tom se prigodom Hrvatska predstavila i kao zemlja vrhunskih eno-gastro delicija i srdačnih domaćina.

Učitati još
Zatvori