Kako nam osobno brendiranje pomaže u traženju posla

Jeste li razmišljali o tome da robne marke nisu samo oko nas, nego smo zapravo svi robne marke? Da se svakodnevno »prodajemo« različitim skupinama ljudi i da si, prije svega u društvenim medijima, gradimo vlastitu javnu sliku koja postaje sve važnija?

Stručnjak za brendiranje David Brier, koji dolazi na ovogodišnju konferenciju SEMPL kao govornik, kaže da će ono što jesmo sve više biti veće od onoga što radimo. Javna slika čovjeka važna je ponajprije kod nekih većih koraka u životu. To može biti primanje u određene obrazovne ustanove, a još je važnije u traženju zaposlenja. Budite uvjereni da će vaši potencijalni poslodavci provjeriti i vaše profile u društvenim medijima, premda vam se čini da je to nešto osobno.

DRUŠTVENI MEDIJI PRIKAZUJU NAŠU JAVNU SLIKU

Zato je dobro da si uzmete malo vremena i pregledate svoje javne profile. Izbrišite objave ili fotografije koje vam se čine neprimjerenima za javnost. Prije svega ako ste u fazi traženja novog posla, vrijedi posvetiti vremena »čišćenju« profila na društvenim mrežama.

David Brier

Prije nego što napišete prijavu za radno mjesto uzmite si malo vremena i razmislite tko ste. Kako biste se opisali u samo tri riječi? Koje su vaše odlike, čemu težite? Često sami sebe poznajemo tako da ni ne zamjećujemo svoje prave vrline, zato je bitno da izdvojite ono po čemu se ističete i po čemu ste drugačiji od drugih. Ono zbog čega ste »Coca-Cola« na tržištu svih drugih osvježavajućih pića.

SVOJU PRIČU ISPRIČAJTE SAMI

David Brier još ističe da ako vi ne izgradite svoju priču, izgradit će je drugi. Zato ne dopustite da vašu priču pričaju drugi. Osobna marka nije nešto što može nastati kroz noć. To je proces koji zahtijeva predanost. Osobna marka također nije nešto što stvorimo danas i time se više  ne bavimo. Razvija se zajedno s nama, mijenja se s bitnim prijelomnicama u našim životima.

A young woman with Mermaid outfit on the beach at sunset

Možda vam se čini da to nije za vas, ali vjerujte da je itekako važno. Tržište rada zasićeno je kao police u trgovinama. Ako se želite isticati i izboriti si mjesto koje želite, mislite o sebi kao o robnoj marki. Zašto biste sami sebe uzeli »s police«? Ulažite u sebe i izgradite svoju osobnu marku.

Možda možete početi i tako da dođete poslušati jednog od najvećih stručnjaka brendiranja, Davida Briera, na konferenciju SEMPL koja će se održati 29. i 30. studenoga 2018. u portoroškom Grand Hotelu Bernardin.

Komentari

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori