Kupnjom Čarli deterdženta donirate za borbu protiv karcinoma dojke

O važnosti ranog otkrivanja i redovnih pregleda dojki stalno se priča u kontekstu ženskog zdravlja. Mnoge kampanje i humanitarne akcije pokrenute su s ciljem podizanja svijesti i kulture odlaska na pregled kako bi se stopa rasta oboljelih tretirala na vrijeme. Tvrtka Labud i udruga Europa Donna Hrvatska udružili su snage u hvalevrijednoj akciji ‘Samo za nju’.

Kupnjom limitiranog izdanja Čarli deterdženta s mirisom šumske jagode 50 lipa donira se za borbu protiv raka dojke. Cilj humanitarne akcije je podići svijest o važnosti redovnih pregleda i ranog otkrivanja bolesti. Želja je da akcija dodatno odjekne i  među mlađim ženama koje su manje informirane, ali nažalost također unutar rizične skupine.

Čarli ‘Samo za nju’

Čarli u ruhu jagode na policama ćete osim po crvenoj boji prepoznati i po ilustraciji roze trakice. Ona predstavlja univerzalni znaka solidarnosti s oboljelima. Prema podacima Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, rak dojke najčešći je oblik tumora kod žena. Ta zloćudna bolest koja pogađa žene sve mlađih dobnih skupina u Hrvatskoj je u stalnom porastu. Zajedničkom kampanjom Labuda i Europa Donne Hrvatska želi se naglasiti važnost pravovremenih pregleda. Rano otkrivanje i postavljanje dijagnoze u početnom stadiju bolesti znatno povećava šansu za uspješnim izlječenjem.

Milica Damjanović, direktorica marketinga Labuda komentirala je da akcija primarno želi doprinijeti osvještavanju važnosti ranog otkrivanja karcinoma dojke. Apel je to svim djevojkama i ženama da se više informiraju. Bitno je da nauče kako napraviti samostalni pregled i steknu naviku redovnog odlaska na ultrazvuk ili mamografske preglede. Glavna poruka kampanje je ‘Pregled ne košta ništa, a život nema cijenu’ što će sigurno mnoge potaknuti da zakažu pregled, ukoliko već nisu.

Europa Donna Hrvatska

Europa Donna Hrvatska skraćeni je naziv humanitarne udruge Hrvatski forum protiv raka dojke Europa Donna. Temeljne djelatnosti udruge su borba protiv raka dojke i promicanje kvalitete liječenja spomenute bolesti. Kontinuirano osvještavanje i upozoravanje žena na važnost prevencije i odlazak na preglede prepoznato i u segmentu društveno odgovornog poslovanja tvrtke Labud. Plemenita će nakana, uz simbolično doniranje od 50 lipa, biti ostvarena ako se njome potakne žene na edukaciju, samopreglede i specijalističke preglede. Detaljnije informirati potražite na službenim stranicama.

Foto: Unsplash, Labud

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori