Prvi dan međunarodne konferencije Brendiranje kulture

Prvi dan međunarodne konferencije
Brendiranje kulture

Brendiranje kulture

Završio je prvi dan međunarodne konferencije “Brendiranje kulture” koju organizira Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture u partnerstvu sa Sveučilištem u Rijeci, na Građevinskom fakultetu. Drugi dan konferencije 01. ožujka program će se odvijati na Filozofskom fakultetu, a posljednji dan 02. ožujka program će se održati u Art-kinu te kroz radionice, predavanja i panel rasprave polaznicima predstaviti pozitivne domaće i međunarodne primjere na temu brendiranja kulture i kulturnog turizma.

Međunarodnu konferenciju “Brendiranje kulture” koju organizira Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture u partnerstvu sa Sveučilištem u Rijeci, na Građevinskom fakultetu otvorili su Predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar – Kitarović, gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel, župan Primorsko-goranske županije Zlatko Komadina, Rektorica Sveučilišta u Rijeci prof.dr. Snježana Prijić Samaržija i direktorica TD RIJEKA 2020 Emina Višnić.

“Veliko mi je zadovoljstvo kao pokroviteljici pozdraviti vas na otvorenju konferencije Brendiranje kulture kojom Rijeka odbrojava desetak mjeseci do početka projekta Europske kulturne prijestolnice upravo u godini hrvatskog predsjedanja Europskom unijom. Taj jedinstveni slučaj u povijesti Europske unije da jedna njezina članica ima priliku predsjedati Europskom unijom istodobno s programom Europske prijestolnice kulture ne smijemo propustiti  iskoristiti za što bolje brendiranje Hrvatske na zemljovidu Europe.” rekla je Predsjednica Republike Hrvatske Kolinde Grabar – Kitarović.

“Pozdravljam vas ispred grada koji svoj brend gradi na identitetu istinske uključivosti i otvorenosti, ispred grada koji se ponosi utjelovljenjem različitosti, grada čiji građani u velikoj većini njeguju izvorni ljudski impuls tolerancije, prihvaćanja i povezivanja.” rekao je gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel.

Nakon uvodnog govora Predsjednice Kolinde Grabar-Kitarović, Miguel Rivas, stručnjak iz TASO Desarrollos grupacije, koji je sudjelovao u brendiranju više od 20 gradova diljem svijeta, održao je predavanje o brendiranju gradova kroz kulturu. Zatim su uslijedila predavanja Ivana Petrovića iz Exit fundacije koji je govorio o brendiranju Novog Sada kroz Exit festival te uvodno predavanje Brendiranje kulture Borisa Ljubičića, renomiranog hrvatskog dizajnera, tvorca vizualnih identiteta brojnih brendova uključujući hrvatske kockice. Nakon predavanja u drugom dijelu dana održane su dvije radionice, jedna  o brendiranju gradova koju je vodio Miguel Rivas i radionica Brendaonice na kojoj su polaznici naučili kako pozicionirati svoj kulturni proizvod i iskustvo autentičnom pričom kroz originalni sadržaj.

Učitati još
Zatvori