Secret Arts Cinema prikazuje odličan film u Zagrebu – i mi vas vodimo na njega

Taranta on the Road / Tarantula na putu

Secret Arts Cinema, filmski tematski program u organizaciji udruge Pari Pikule, otvara novu stranicu svog djelovanja nizom iznimno zanimljivih projekcija u tri hrvatska grada. Četiri filma u Rijeci (Art- kino), Splitu (Kinoteka Zlatna vrata) i Zagrebu (Kaptol Boutique Cinema & Bar) obojat će jesen filmovima koji slave ljudsku kreativnost najrazličitijim paletama i sigurnim autorskim potezima kistom.

Tri hrvatske i jedna međunarodna premijera najkraći je sažetak programa koji će ispričati nove priče o glazbi, stripu, povijesti umjetnosti, ali i umjetnoj inteligenciji. Detaljan program možete saznati ovdje. Igrani film na redu čija premijera slijedi u tjednu pred nama, 31. listopada 2018. u Kaptol Boutique Cinema u 20 sati, jest Taranta on the Road / Tarantula na putu!

Film Tarantula na putu donosi priču o Amiri i Tareku, tuniškim migrantima koji su se našli na talijanskoj obali netom nakon Arapskog proljeća. U potrazi za prijevozom do Francuske susreću lokalni bend koji svoju sreću traži na festivalima i vjenčanjima. Članovi benda ih dožive kao bračni par koji očekuje bebu i odluče im pomoći. Putovanje, strah, ljubav prema glazbi, neizvjesna budućnost i želja za uspjehom je ono što ih povezuje u iskustvu koje će ih zauvijek promijeniti. Smijeh i suze zagarantirani!

Ovim putem možete osvojiti dvije ulaznice za projekciju 31. listopada, ako pošaljete svoje ime i prezime te adresu na ifeellucky@journal.hr s predmetom e-maila “TARANTULA NA PUTU” do 31. listopada u 12 sati kada objavljujemo sretne dobitnike. Također, kako biste bili u prilici osvojiti ulaznice, ispod Facebook objave ovog članka u komentarima morate označiti prijateljicu ili blisku osobu koja bi isto voljela sudjelovati u darivanju.

Čestitamo Potkonjak Tatjani!