Kako su milenijalci promijenili poslovni dress code?

Milenijalci su generacija poznata po tome što je počela mijenjati i narušavati norme, uključujući i pravila na radnom mjestu. Predstavili su i pozvali na provedbu izmjena koje su prikladne modernim vremenima i odražavaju digitalnu eru u kojoj su odrasli. Oni su glavni pokretač revolucije trendova koje starije generacije, uglavnom njihovi šefovi, polako shvaćaju.

Istraživanja su pokazala kako 35% radne snage u svijetu čine upravo milenijalci, što ih čini najvećom generacijom koja sudjeluje u stvaranju i razvoju. I upravo zbog toga oni utječu na promjenu pristupa profesionalnom životu. S obzirom na sve to, većina zaposlenika danas preferira opuštenu odjeću, a kako su milenijalci dio većine koja prihvaća taj pojam, oni su preuredili uredski kodeks odijevanja. U nastavku donosimo neke od modnih trendova na radnom mjestu koje milenijalci polako stavljaju u prvi plan.

Osviještenost

Milenijalci su više skloni tome da nose odjeću brendova koji su društveno-ekonomski i ekološki osviješteni. Podržavaju proizvođače i tvrtke koje pokazuju transparentnost i pravednost. U posljednje vrijeme postoji trend podupiranja tvrtki koje pokazuju suosjećanje i poštovanje prema svojim dobavljačima, kao i pokret za bojkotiranje robnih marki koje svoje proizvode i usluge stvaraju u nepovoljnim uvjetima za radnike i okoliš.

Udobnost

Feministice koje pripadaju generaciji milenijalaca bore se protiv kulture nošenja visokih potpetica. Žele biti slobodne od tradicionalnih modnih proizvoda, koje smatraju seksističkim i ugnjetavalačkim, a umjesto toga biraju udobnost. Milencijalci svih spolova odlučuju nositi udobnu, kvalitetnu i modernu obuću.

Mogućnost izbora

Milenijalce se često opisuje kao osobe koje misle samo na sebe, ali u stvarnosti oni jednostavno znaju što žele i otvoreno govore o tome. Žele izbore, a to se odražava i u njihovoj odjeći. Što se tiče nošenja odijela, milenijalci to povezuju s formalnim, posebnim prigodama, za razliku od odjeće prigodne za svakodnevni život. Još uvijek odijela vide kao način prikazivanja profesionalizma i prestiža.

Brišu razlike između spolova

Muškarci nose odijelo, žene nose stilettosice. To je uvriježena norma već desetljećima. Milenijalci su otvoreniji prema rodnom identitetu i poštuju ga više nego bilo koja generacija prije njih. Milenijalci, bilo da je riječ o muškarcima ili ženama, ne vide odjeću iz perspektive spola. Muškarci mogu nositi svijetle boje cipela, a žene se mogu osnažiti odijelima i to je prihvatljivo.

Casual stil

Najistaknutiji stil za profesionalne milenijalce je casual ili smart casual odjeća. Neformalna ili poluformalna odjeća vjerojatno je najsigurnija modna odjeća za sve korporativne prigode. Možete nositi bilo što od traperica, sakoa i bluza. Ako žele dodati svoju osobnost u profesionalni ležeran izgled, milenijalci često odabiru upečatljive modne dodatke kako bi zaokružili svoj stil, ali se odriču umjetnih materijala. Također, sve više odustaju od zlatnih i srebrnih komada nakita kako bi dobili profinjen izgled već se okreću različitim materijalima kako bi naglasak bio na kreativnosti i individualnosti.

Foto: Instagram

 

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori