Kako su ljubimci postali hit na društvenim mrežama

Kako su ljubimci postali hit na
društvenim mrežama

friskies-1

Društvene mreže kao što su Facebook i Instagram u današnje vrijeme imaju velik utjecaj na stvaranje i oblikovanje trendova u svijetu. U potpunosti smo se naviknuli gledati omiljena slavna lica kako nam se smiješe s ekrana u svojim novim tenisicama ili cipelama i s novom bojom kose, a volimo zaviriti i u njihove tanjure. Često nas počaste i ekskluzivnim fotografijama iz svog doma u kojem uživaju s kućnim ljubimcem. Upravo te slatke njuškice, koje su na mala vrata i uz pomoć svojih vlasnika ušle u svijet digitalnih medija, danas privlače sve više pozornosti.

Nekad smo imali Garfielda, Lassie i Beethovena, a danas imamo cijelo mnoštvo popularnih ljubimaca čije svakodnevne dogodovštine možemo pratiti na društvenim mrežama. Nema osobe koja se neće zaustaviti i pogledati fotografiju ili video gdje je glavna zvijezda kućni ljubimac. Možemo reći kako se prije nekoliko godina pojavio trend sve češćeg pojavljivanja kućnih ljubimaca na društvenim mrežama i od tada naša oduševljenost njima u tom kontekstu neprestano raste. Slavni kućni ljubimci dosegli su impresivan broj pratitelja na društvenim mrežama što ih čini još zanimljivijima, posebno brendovima orijentiranima na hranu za kućne ljubimce, a koji teže obostrano korisnoj suradnji.

friskies-2

Trend objavljivanja sadržaja kojima se ističe važnost tjelesne aktivnosti, brige o koži, kosi i noktima te  pripreme i uživanja u zdravoj hrani nije zaobišao ni životinjski svijet. Mnogi vlasnici dijele fotografije, GIF-ove i video uratke u kojima oblače, kupaju, šišaju i češljaju svoje ljubimce te uživaju u zajedničkim obrocima. Kao što paze na vlastitu prehranu vlasnici jednako brinu i o prehrani svojih pasa te za njih odabiru ukusnu i nutritivno bogatu hranu koja im osigurava dobru probavu te zdravu kožu i sjajnu dlaku.

Dehidrirana hrana osnova je zdrave prehrane pasa baš kao što je voće, povrće i meso u ljudskoj prehrani, no ponekad je potrebno svakodnevne obroke obogatiti nešto drugačijim i neuobičajenim okusima. To potvrđuje i rastući trend uvođenja mokre hrane u prehranu pasa, a koju vlasnici svojim ljubimcima povremeno serviraju kako bi redovitu prehranu učinili zanimljivijom i oplemenili ju drugačijim teksturama i novim okusima. Prema istraživanju koje je provela Purina, skoro sedamdeset posto vlasnika pasa u Europi prepoznalo je ukus i potrebe svojih četveronožnih prijatelja te ih hrani mokrom hranom, dok polovica njih tu hranu miješa sa suhom hranom.

friskies-3

Mokra hrana je ukusna, odlično miriše, a napravljena je od visokokvalitetnih sastojaka pa ne čudi što je sve dobne skupine pasa naprosto obožavaju. Odabir Friskies Vitafit mokre hrane za pse pridonosi zadovoljstvu vlasnika i njihovu zbližavanju s kućnim ljubimcem. Ipak, najbolji ambasadori ovih ukusnih zalogaja mokre hrane su psi koji se zadovoljno oblizuju i pokušavaju pozirati za svoje Instagram profile dok im pogled odvlači primamljiva zdjelica puna hrane.

Učitati još
Zatvori