Kako izgleda nova dizajnerska kolekcija koju nam donosi IKEA?

U IKEA proizvodima umjetnost ima važnu ulogu. Evidentno je kako dizajneri koji kreiraju namještaj i dodatke za dom smatraju kako se umjetnost ne bi trebala nalaziti samo u galerijama ili muzejima. Umjetnost svakako ima svoje mjesto i u domovima.

Zato ove godine IKEA ART EVENT 2019 ´silazi sa zidova´ i ´rasprostire se pod nogama´ publike (i na podovima). Osam dizajnera s različitim umjetničkim pozadinama dizajnirali su osam tepiha, svatko svoj, pa je tako svaki tepih jedinstven i upečatljiv. Krajnji rezultat?

Ograničena kolekcija umjetničkih djela

Strogo ograničena kolekcija umjetničkih djela koji nisu namijenjeni zidovima, izrađena od prirodnih materijala bit će dostupna isključivo putem internetske trgovine na IKEA.hr, počevši od 30. svibnja.

„Umjetnost nisu samo ulja na platnu, dvometarski mramorni kipovi, čudesne instalacije. Pod palicom tvrtke IKEA, umjetnost je ovog puta istkana; ona je kombinacija tapiserije, rukotvorine, avangardne mode, ulične kulture i umjetnosti, grafita, suvremenog dizajna… Umjetnost na tepisima smišljena je u glavama umjetnika, realizirana od vune i prirodnih materijala u Indiji i Egiptu i – rasprostrta pred vama i ispod vas. Na njoj možete plesati, samo hodati ili se čak valjati, ona je pod prstima vaših nogu ili ruku. Ne može bliže“, osvrnula se na novu IKEA kolekciju Sanja Muzaferija, novinarka i autorica bestseller knjige „Sretni stanovi: Stil, stav i 20 priča o ljudima i prostoru“ te vrsna poznavateljica kiča i campa.

Tepisi koji nude osam različitih odgovora kako ih prilagoditi prostoru

Tepisi koji su dio IKEA ART EVENT-a ove godine nude osam različitih odgovora i načina kako ih možemo prilagoditi svome prostoru: Supakitch, francuski umjetnik čiji eklektični pristup kombinira različite tehnike, kao što su akrilne boje, kolaž, sitotisak, sprej, tetovaže. Za svoj je tepih inspiraciju pronašao u zmijama.

Chiaozza, američki je umjetnički dvojac, koji čini Adam Frezza i Terri Chiao, i koji koristi različite medije, uključujući obojane skulpture, instalacije, kolaž i fotografiju. Njihov je tepih „inspiriran proljetnim scenama iz pustinja s američkog jugozapada“.

Craig Green je dizajner s londonskom adresom koji je diplomirao modu na sveučilištu Central Saint Martins i jedan je od najinovativnijih dizajnera muške odjeće u Velikoj Britaniji. “Ovim sam tepihom htio istražiti ideju raja i bijega od stvarnosti. Htio sam napraviti portal ili vrata koja nas mogu prebaciti na neko bolje mjesto.“

Noah Lyon, multidisciplinaran je umjetnik koji je do sada već izlagao u međunarodnim galerijama i muzejima. Njegovi su radovi tako dio postava njujorškog Muzeja moderne umjetnosti (MoMA), galerije The Tate Britain, muzeja The Menil Collection, The Brooklyn Museum te The Whitney Museum of American Art. “Njegov tepih prikazuje neraskidivu povezanost naših života na planetu Zemlji koja lebdi svemirom i nadahnut je simbolima i običajima indijanskog naroda Navajo.

Misaki Kawai, japanska umjetnica, poznata je diljem svijeta zbog svojih instalacija napravljenih tehnikom papier-mâchéa, drva, tkanina i drugih niskotehnoloških, zanatskih materijala kao što su filc i pređa. Ona vjeruje da je umjetnost zabava, a njezin tepih dokaz je toga: “Uživala sam u izradi ovog tepiha, riječ je o vrlo čupavom predmetu.”

Filip Pagowski, grafički dizajner koji je dizajnirao Play logo za brend´Comme des Garçons’, napravio je minimalistički tepih za kolekciju IKEA ART EVENT 2019: “Ideja u pozadini ovog dizajna je tkanje, a slika odražava mehaniku korištenja pređe za izradu tepiha.“

Seulgi Lee je korejsko–francuska umjetnica, čiji tepih održava francuski izraz „sretan kao riba u vodi“. Svi tepisi imaju mogućnost definiranja prostora, a svojim tepihom Seulgi želi donijeti svjetlo vode i boja koja zrače.

Virgil Abloh je direktor muškog asortimana brenda Louis Vuitton i osnivač modnog brenda Off-White. Njegov je tepih pomalo ironičan prema roditeljima koji štite namještaj pod svaku cijenu pa tako kaže: „Držite se podalje.“

O tvrtki IKEA

INGKA grupa vodeća je svjetska tvrtka u prodaji namještaja za uređenje doma. Mi smo tvrtka vođena vrijednostima i strašću kada je riječ o životu kod kuće. Naša je vizija stvoriti bolji svakodnevni život većini ljudi i to ponudom širokog asortimana dobro dizajniranih, funkcionalnih i održivih proizvoda za uređenje doma, po tako niskim cijenama, koje si većina ljudi može priuštiti. INGKA grupa posjeduje i upravlja radom 367 robnih kuća IKEA u 30 zemalja (31. kolovoz 2018.).

IKEA Hrvatska

Robna kuća IKEA Zagreb otvorena je 21. kolovoza 2014. godine, a u svom asortimanu ima više od 9500 funkcionalnih i pristupačnih proizvoda po prihvatljivim cijenama, kako bi si većina ljudi mogla priuštiti lijep i udoban dom. Da bi svoje proizvode približila što širem krugu ljudi, u srpnju 2017. godine s radom je započeo IKEA Dostavni centar u Rijeci, početkom rujna u Splitu, u lipnju 2018. u Osijeku, a od veljače 2019. djeluje i IKEA Dostavni centar Dubrovnik. Robna kuća IKEA Zagreb tijekom poslovne godine 2018. (01.09.2017.-31.08.2018.) imala je 1,8 milijuna posjetitelja, dok je web stranica IKEA.hr imala 13,8 milijuna posjeta.

IKEA vizija

Stvoriti bolji svakodnevni život većini ljudi. IKEA poslovna ideja Ponuditi širok asortiman dobro dizajniranih, funkcionalnih i održivih proizvoda za uređenje doma, po tako niskim cijenama, koje si većina ljudi može priuštiti.

Za više detalja i informacija posjetite stranicu ikea.hr.

Foto: PR

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori