Možda najljepša beauty trgovina

Možda najljepša beauty trgovina

Svoju ljubav prema brendu Glossier ne krijemo. Put kojim je Emily Weiss od beauty blogerice došla do vlasnice beauty carstva i jednog od najprespektivnijih brendova kozmetike, zaista je fascinantan, a svaki njegov novi pokret pratimo sa zanimanjem.

Glossier trgovina na Melrose Placeu

Ovog puta nisu oduševili novim beauty proizvodom, već novootvorenom Glossier trgovinom u Los Angelesu, koja je ostvarenje millennial pink snova unutar interijera ispunjenog najnovijim trendovima u uređenju. Spomenuta ružičasta obojala je sve, od poda do stropa, no tu je i pampas trava, ogledala na kojima su ispisani slogani brenda, prepoznatljivi minimalizam u izlaganju svojih proizvoda te prostor koji nazivaju “Glossier kanjonom”, dio interijera koji imitira zvukove prirode i u principu služi samo za Instagram promociju brenda. Instagram fotografije, stories i slično jedan su od najefektnijih načina promocije lokala danas, a onaj koji to zna dobro iskoristiti itekako će profitirati s dolascima novih kupaca.

Glossier je oko sebe okupio kult obožavatelja upravo njegujući takav koncept. Brend koji je svoj rast zabilježio u online formatu, sada je već otvorio i drugu službenu trgovinu (prva je u New Yorku) uz nekoliko pop up shopova na odabranim svjetskim lokacijama. A mi se nadamo da će jednom krenuti i dostave u Hrvatsku.

Foto: Glossier

Učitati još
Zatvori