Nova NESCAFÉ Gold kava stigla je na naše tržište

Nova NESCAFÉ Gold kava stigla je
na naše tržište

Aleksandra Zlatanovski, brand manager NESCAFÉ; Iva Bele, mentorica i trenerica Načela uspjeha; Irena Kurtanjek, voditeljica korporativnih komunikacija Nestlé

Aleksandra Zlatanovski, brand manager NESCAFÉ; Iva Bele, mentorica i trenerica Načela uspjeha; Irena Kurtanjek, voditeljica korporativnih komunikacija Nestlé

NESCAFÉ Gold instant kava

Tvrtka Nestlé na tržište je lansirala novu NESCAFÉ Gold instant kavu s unaprijeđenom recepturom. NESCAFÉ Gold mješavina je instant kave dobivene od najfinijih zrna Arabice, a koja od sada ima i dodatak prženih zrna kave, mljevenih 10 puta finije kako bi potpuno oslobodili arome iz zrna.

Kava je danas dio svakodnevice, a izraz ,,Idemo na kavu.” postao je sinonim za druženje. Više od 80 godina NESCAFÉ inspirira kavoljupce i s njima je u onim trenucima koji su im važni. Obzirom da se kava vrlo često pije u društvu bliskih osoba, kompanija Nestlé je povodom lansiranja novog proizvoda u Hrvatskoj na vlastitim društvenim mrežama provela istraživanje na temu međusobnih odnosa.

Predstavljanje nove NESCAFÉ Gold instant kave u slastičarnici Meet Mia

Predstavljanje nove NESCAFÉ Gold instant kave u slastičarnici Meet Mia

Prijateljstva nekad i sad

Podaci su pokazali kako čak 73% ispitanika smatra da danas ima manji krug prijatelja i bliskih osoba u odnosu na srednjoškolske dane, ali više poznanika. 44% ispitanika odgovorilo je da su im najbliže osobe u životu prijatelji, a 19% smatra da su to brat ili sestra. 46% osoba smatra da brzi tempo života utječe na udaljavanje bliskih ljudi, a 45% smatra da je riječ o razilaženju životnih puteva, vrijednosti i stavova.

Značajan je i podatak da je 69% osoba izjavilo kako ima nekoga s kime su bili bliski, ali nisu više s tom osobom u kontaktu te žale zbog toga. Iako su prekinuli odnos, 39% ih se ne bi javilo osobi s kojom su izgubili kontakt, a 26% bi se javilo i pokušalo obnoviti odnos.

,,Prema nekim podacima, za vrijeme života osoba u prosjeku dođe u susret s 80.000 ljudi, a samo s njih 190 održi neku vrstu komunikacije. Također, znanstveno je dokazano kako nas dobri međuljudski odnosi održavaju zdravijima i sretnijima. Kako bi uvijek bio dio trenutaka koji vrijede, NESCAFÉ će i dalje nastavljati unaprjeđivati recepture svojih proizvoda i razveseljavati ljubitelje kave s inovacijama.” – izjavila je Aleksandra Zlatanovski, Brand Manager, Nestlé Adriatic.

NESCAFÉ je najpoznatija instant kava na svijetu, a čijih se šalica dnevno u svijetu popije 475 milijuna, odnosno 5.500 svake sekunde.

Vrijeme je da pozovete blisku osobu na kavu. #OstaniBlizu

NESCAFE-GOLD

Učitati još
Zatvori