Munchy je novi genijalan hrvatski gastro koncept

Munchy je novi genijalan
hrvatski gastro koncept

Što je Munchy?

Krajem kolovoza Munchy je prvi put ugledao svjetlo dana. Od planiranja do realizacije prošlo je punih 9 mjeseci. Prvi festivali na kojem je gostovao bili su Dimensions i Outlook u Puli. Nakon Pule krenuo je na Vis i hranio veselu publiku Goulash Disko festivala u Komiži. Fine kombinacije koje Munchy nudi inspirirane su putovanjima po istoku Europe i Aziji, tako da za njega možemo reći da nudi streetfood raznoraznih finih azijsko-europskih kombinacija. Dok je Frap (fried wrap) njihov originalni proizvod po njihovoj originalnoj recepturi, bubble waffle je hit u Hong Kongu i ostalim azijskim zamljama. Munchy nudi i razne veganske i vegetarijanske opcije, tako da i taj dio publike nije zakinut. Neki hvale njihov Hurry Curry, a na vama je da kušate i date svoje mišljenje.

Kada sunce zagrije i temperature porastu Munchyju se pridružuje smootchu (smoothie bar) pa u svoju ponudu uvrštava raznorane smoothije, shakeove i ostalu zdravu klopu.

Za vizualni identitet i priču zaslužni su superkreativni dizajnerski duo Mireldy. Oni su samostalno i u nekoliko regionalnih reklamnih agencija prikupili impresivan broj projekata i nagrada (Red Dot, Epica, Cannes Lions, New York Festivals, Good Design, Cresta, Magdalena, Type Directors Club, Clio, ADCC…).

Munchy ne bi bio ovako veseo i poletan bez osoblja koje je uvijek vrijedno, nasmijano i spremano na rad, a posebno bez šefice Marte Badurine koja sve uvijek dovede u red.

Munchy će uskoro naći i svoje mjesto i na zagrebačkom adventu na Strossmayerovom trgu tako da ćete ih moći uloviti na toj atraktivnoj lokaiji tijekom prosinca, a tijekom 2019. godine sretat ćete ga na mnogim velikim i malim europskim festivalima.

Munchy od nedavno ima i svoju Facebook i Instagram stranicu. Što novo donose, kamo putuju, što će vam serivirati, prvi ćete saznati ako ih zapratite.

Foto: Borko Vukosav, Domagoj Blažević, Petar Santini, Marko Lopac

Učitati još
Zatvori