Novi hrvatski brend namještaja koji će se svidjeti svim minimalistima

Novi hrvatski brend namještaja koji će se
svidjeti svim minimalistima

Na najvažnijem svjetskom sajma namještaja u Kölnu prošli je tjedan uspješno lansiran novi hrvatski dizajn-brend NUNC čiji je dizajn izrazito praktične i funkcionalne primjene za dom, poslovne prostore i hotelsko-ugostiteljske interijere. Potaknuti uspjehom konceptualne kuhinje Slavonika u Milanu prošle godine, Ancona Grupa je nastavila suradnju s dizajnerima. Proizvode su oblikovali dizajneri mlađe generacije, poglavito iz Hrvatske, ali i Makedonije te Bosne i Hercegovine. Kolekcija je kurirana od strane Nikole Radeljkovića iz Numen/ForUse koji je u NUNC-u zadužen za strateški razvoj dizajna.

NUNC – divni minimalistički komadi

Proizvodi razvijeni za prvu kolekciju NUNC-a izrađeni su u kombinaciji pločastog i ojastučenog namještaja, te punog drveta i metala. Naslonjač RUVO (dizajn: Vladimir Madunić), komoda DUJA (dizajn: RU:T), stolac BOLTA (dizajn: Regular Company), barski stolac COT (dizajn: RU:T i Nataša Njegovanović), KIER (krevet, damski stolić, vješalica s ogledalom – dizajn: Nataša Njegovanović), razdjelnik za sobu TARABA (dizajn: Katerina Trpovska), modularni stol ALA (dizajn: RU:T i N. Njegovanović), modularne police SFUMATO (dizajn: Filter) i ogledalo EHO (dizajn: Lea Aviani) – proizvodi su iz raznovrsne Nuncove kolekcije namještaja čiji je dizajn suvremena reinterpretacija karakteristične mješavine srednjeeuropskog i mediteranskog kulturnog nasljeđa s primjesama otomanske tradicije i dinarske usmene predaje.

U nastaku pogledajte koje sve komade donosi brend NUNC, sigurni smo da će svaki minimalist naći pravi komad za svoj prostor.

 

 

 

 

 

 

 

Foto: Domagoj Kunić

 

 

Učitati još
Zatvori