Rezultati prvog istraživanja o hrvatskoj influencerskoj sceni na Diablogu

Rezultati prvog istraživanja o hrvatskoj
influencerskoj sceni na Diablogu

JelenaPeric

Povodom drugog izdanja konferencije DIABLOG, agencija DIALOG komunikacije provela je prvo istraživanje o stanju influencerske scene u Hrvatskoj, a rezultati istraživanja premijerno će se prikazati na konferenciji koja se održava 14. studenog u zagrebačkom hotelu Academia. Osim predstavljanja rezultata istraživanja o influencerima, kao i najnovijeg istraživanja o blogerima, te predavanja Erin Salisbury iz Ketchuma, na konferenciji će se održati prezentacije najboljih kampanja, kao i razgovor s influencericom Jelenom Perić, djevojkom koju na Instagramu prati milijun fanova. Program u cijelosti možete vidjeti ovdje.

Ambiciju DIABLOGA da postane ključna platforma za izmjenu razmišljanja i stavova između blogera, influencera, agencija, medija i oglašivača prepoznali su Dukat, Nivea, INA, American Express, Avon, Coca-Cola HBC i The Famous Grouse kroz sponzorstvo i sudjelovanje u programu.

14990928_1793487407579751_3393548147636936148_o

Novosti o konferenciji možete pratiti na web stranici diablog.hr, kao i na Diablog društvenim mrežama (Facebook i Instagram).

Učitati još
Zatvori