Novi izgled poznatog baby brenda

Novi izgled poznatog baby brenda

babycenter_totebag

Baby Center slovenski je brend dječje opreme koji 25 godina posluje na slovenskom i hrvatskom tržištu. Potreba za modernizacijom i prilagodba novim trendovima, ali i nedostatak bitnih emocionalnih asocijacija koje bi ih razlikovale od drugih brandova na tržištu, bili su povod za kreiranje upečatljive priče. Pri stvaranju nove brand strategije koja će ih diferencirati na tržištu, partner im je bila zagrebačka agencija Brandoctor.

Tijekom tog procesa, analizom su utvrdili kako među svim brandovima dječje opreme i igračaka na slovenskom i hrvatskom tržištu nedostaju emocije. Upravo je osjećaj zahtjevnosti roditeljstva kao životne uloge postao premisa novim brand temeljima koje su definirali za Baby Center, a koji u novoj brand strategiji postaje sinonim za ruku koja pomaže roditeljima kroz sve početke u životu djeteta. Ruka za sve vaše početke postao je novi slogan Baby Centra.

babycenter_bag-copy

Novu strategiju prati i novi vizualni identitet kojeg potpisuje Sandro Dujmenović, a čiji je središnji simbol ruka koja može biti bilo što – životinja, čudovište i sve što naša mašta može zamisliti. Tako se ruka pretvara u sustav životinja – flaminga, slona, žirafu i dinosaura, te rodu kao krovnu ikonu branda. Dvije razine prepoznavanja simbola, ruke i životinje, usmjerene su prema dvjema različitim ciljnim skupinama, odnosno roditeljima i djeci.

Prva prodavaonica koju prati nova strategija i vizualni identitet, otvorena je početkom listopada u Ljubljani. Baby Center prodavaonice postupno će se redizajnirati tijekom 2017. godine, dok prvu takvu prodavaonicu u Zagrebu možemo očekivati već u prosincu ove godine.

babycenter_wall_graphic_hr

 

Učitati još
Zatvori